• Zou het niet handig zijn als iedereen voor zijn profiel wat tags neer kan zetten. En dat anderen dan bij zoeken ook op tags van profielen kunnen klikken. De voordelen hiervan zijn dat je een stuk meer mensen kan leren kennen die van dezelfde onderwerpen als jou houden.

    Lijkt me wel coewll maarre wat zijn tags [/Heel dom kindje x]]

    Lijkt me wel coewll maarre wat zijn tags [/Heel dom kindje x]]


    Die dingen waar je op kan klikken ^^
    Als ik het goed heb.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Die dingen waar je op kan klikken ^^
    Als ik het goed heb.


    JAJAJA GOED IDEE!!

    Dingen die je leuk vind volgens mij xD Maar lijkt wel leuk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Onderaan bij het kopje quizlets staat tags, als je daar iets opschrijft zie je welke quizzen dat woord bij tags heeft staan. het is dus handig om te kijken wat het precies is.

    goed idee ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Handig! Ja dat vind ik wel een goed plan.


    Mew <3

    Handig=']


    Sweet dreams will come true.

    Misschien als je op hobby's kunt zoeken? Of bedoel je dat niet? Want jezelf tags geven is ook weer zoiets. Gaan er geheid dingen komen van 'heel lief meisje', ofzeu. x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Misschien als je op hobby's kunt zoeken? Of bedoel je dat niet? Want jezelf tags geven is ook weer zoiets. Gaan er geheid dingen komen van 'heel lief meisje', ofzeu. x)

    Hier ben ik het mee eens. Lijkt me wel leuk dat je kan taggen op hobby's en intresses, zoals 'paarden', 'winkelen', 'gitaar spelen' of dergelijke


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Daarom. Dat is dan beter om in te voeren, en dan kun je ook mensen echt tegenkomen die dezelfde intresses hebben, zoals het originele idee was. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Idd, zo had ik het ook ongeveer, en met de tags van de quizzen gaat het ook erg goed, ik gebruik ze ook best vaak.