• Ik wil jullie mening over deze jurk ^^
    Ik was vandaag namelijk in de stad, ik moet een jurk hebben voor mn kerstgala van volgende week.
    Nu had ik deze jurk gezien, en ik vond m wel leuk eigenlijk ^^ Ik heb m ook gepast, hij valt mij iéts langer als op de foto, dat ie nog net boven mn knie valt.

Dus nu wilde ik van jullie weten, wat vinden jullie van de jurk? En vinden jullie t iets voor een kerstgala? (:

Inspiration can hit you any time

moooiiiii !!!!

Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

Niiiice! Maar erg kort, moet je wel zelfvertrouwen hebben!

I was an angel living in the garden of evil

Totaal niet mijn smaak, maar ik vind het wel classy om de een of andere manier. Als je er zelf achter staat, zou ik het doen!

ars moriendi

Sweetiepie schreef:
    Jeuzus, ik vind 'm echt nice man. :9~

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Nee, sorry, ik vind hem niets

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik zeg doen :Y)

Ik ging vorig jaar naar het kerstgala in een wit t-shirtje met zo'n hoge rok, die net iets boven mijn knieën viel.
    Ook niet erg gala-achtig, maar persoonlijk vind ik die echte gala jurkjes gewoon niks aan. ;/
    Je moet aantrekken waar je je goed in voelt.
    Anders loop je de hele avond alleen maar te denken van ja en zit dit nog wel goed, en staat dat wel bij dat enzo ;o

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Stoer :].

No growth of the heart is ever a waste

Ik zie de foto niet.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Doen!
    Met mijn eindexamen-gala, hadden de meesten ook een korte jurk, dus kan prima!

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik vind 'm eigenlijk ook best wel kort. Nu zeg ik niet dat een gala-jurk per se lang moet zijn, maar over het algemeen wel ergens rond je knieën. Ik vind het er gewoon minder sjiek uitzien.

To live would be an awfully big adventure

Ik vind hem geweldig! :9~

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Negligible schreef:
    Nee, sorry, ik vind hem niets

Ex astris, sciencia

Leeuk!:9~

Fayan schreef:
    Erg leuk, maar niet voor een gala (:

Ik zou hem zo willen aandoen voor een gala. :Y)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury