• Ik wil jullie mening over deze jurk ^^
    Ik was vandaag namelijk in de stad, ik moet een jurk hebben voor mn kerstgala van volgende week.
    Nu had ik deze jurk gezien, en ik vond m wel leuk eigenlijk ^^ Ik heb m ook gepast, hij valt mij iéts langer als op de foto, dat ie nog net boven mn knie valt.

    Dus nu wilde ik van jullie weten, wat vinden jullie van de jurk? En vinden jullie t iets voor een kerstgala? (:


    Inspiration can hit you any time

    Mijn jurk is veel korter dan die. Gewoon kopen (:


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Sweetiepie schreef:
    Jeuzus, ik vind 'm echt nice man. :9~


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oh, wel lelijk is het niet maar ook verre van mijn ding.
    't Is eigenlijk inderdaad niets voor een gala... nuja ik heb geen verstand van die dingen dus ja. :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind 'm zeker leuk, en ook niet tekort. Die van mij is korter, haha,

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 13:35 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    :9~:9~:9~:9~


    Shoganai i ne~

    Ik vind hem wel leuk maar ik zou hem niet aan trekken naar een gala want daar zie je volgens mij toch meer meiden met langere jurken


    Physics is awesome

    Niet mijn stijl, maar ik vind hem wel gepast voor een gala, hij is best chique (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    t is niet mijn smaak maar ik vind m wel mooi (:
    ik hou persoonlijk meer van iets strakkere jurken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fayan schreef:
    Erg leuk, maar niet voor een gala (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Niet mijn smaak en ik vind hem ook niet erg geschikt voor een gala.
    Te kort vind ik hem niet trouwens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.


    Mijn jurk^^

    Anyway ik vind t wel een nice dress van je, zelf zou k hm een beetje te vinden, maar wrs staat ie ook wel heel goed.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Voor een kerstgala zou ik rood kiezen, maar dat is mijn smaak. Kort is ook niets voor mij, maar als jij dat leuk vind moet je dat zeker kopen. (:


    26 - 02 - '16

    dance4ever schreef:


    Mijn jurk^^

    Anyway ik vind t wel een nice dress van je, zelf zou k hm een beetje te vinden, maar wrs staat ie ook wel heel goed.


    Die is van de coolcat toch? Die had ik namelijk ook zien hangen haha ;p

    @ de rest allemaal,
    Verschillende meningen zie ik ;p Ik moet me er nog even over bedenken, al denk ik stiekem dat ik m wel héél erg leuk vind ;p [a]


    Inspiration can hit you any time

    ik vind t egt een super mooie jurk(H) en dan ook juist voor een kerstgala;)


    One Band, One Dream, One Direction!

    Hm, nah, ik vind hem niet echt leuk. Zeker niet voor een gala.


    Destroy what destroys you.