• Heey Peeps!

    Mijn vriendin en Ik hebben Neopets maar als we dus de 'daylies' al hebben gedaan, weten we niks meer what 2 do..

    Misschien weet iemand leuke tips om te doen ?? (Behalve de Games dan..

    Misschien zijn er toevallig ook mensen die een paar handige cheats ofzo weten??(A)

    -XxX-

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 16:37 ]

    En nu in het Nederlands?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    En nu in het Nederlands?


    + nee. heb dat spel al weet ik veel hoelang niet meer gespeeld


    Not all those who wander are lost.

    Whut?


    -

    1) Schrijf fatsoenlijk nederlands
    2) Ik zit al lang niet meer op Neopets dus kan je niet helpen.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    1) Schrijf fatsoenlijk nederlands
    2) Ik zit al lang niet meer op Neopets dus kan je niet helpen.

    -oeps, perongeluk boze smiley hier neergezet-

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 16:32 ]

    Het zou fijn zijn als je iets meer op spellingregels zou letten, want op dit moment balanceert je tekst op het randje van onleesbaar. Wat je vraag betreft kan ik je niet echt helpen aangezien ik al vrij lang niets meer heb gedaan met Neopets, maar zo'n grote site zal vast wel een soort forum hebben waar je lege uren mee kunt vullen. Bovendien er zijn voldoende andere leuke sites. Wat dacht je van Quizlet? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je hebt het zelf zo getypt, volgens mij ligt je spelling niet aan je toetsenbord..

    Saph schreef:
    En nu in het Nederlands?


    Sorry Van Mijn Vorige Bericht..
    Is Het Nu Wel Goed??

    Square schreef:
    Het zou fijn zijn als je iets meer op spellingregels zou letten, want op dit moment balanceert je tekst op het randje van onleesbaar. Wat je vraag betreft kan ik je niet echt helpen aangezien ik al vrij lang niets meer heb gedaan met Neopets, maar zo'n grote site zal vast wel een soort forum hebben waar je lege uren mee kunt vullen. Bovendien er zijn voldoende andere leuke sites. Wat dacht je van Quizlet? :'D


    comfort in c h a o s

    Shadow15 schreef:
    (...)

    Sorry Van Mijn Vorige Bericht..
    Is Het Nu Wel Goed??


    Behalve de overbodige hoofdletters? Ja.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Shadow15 schreef:
    (...)

    Sorry Van Mijn Vorige Bericht..
    Is Het Nu Wel Goed??


    Vooral Ja, Nu Is Het Zeker Goed Nederlands?
    Damn, hoe oud ben je? Sorry, hoor. Zoek zelf je tijdverdrijf, I don't know, terrarrium, keyquest? In plaats van hier ---


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Square schreef:
    Het zou fijn zijn als je iets meer op spellingregels zou letten, want op dit moment balanceert je tekst op het randje van onleesbaar. Wat je vraag betreft kan ik je niet echt helpen aangezien ik al vrij lang niets meer heb gedaan met Neopets, maar zo'n grote site zal vast wel een soort forum hebben waar je lege uren mee kunt vullen. Bovendien er zijn voldoende andere leuke sites. Wat dacht je van Quizlet? :'D


    + Mag ik vragen hoe oud jij bent?

    Ik vind het prima te lezen.

    Maar goed. Ik was geloof ik 10 toen ik neopets speelde dus ik heb géen idee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik vind het prima te lezen.

    Maar goed. Ik was geloof ik 10 toen ik neopets speelde dus ik heb géen idee.


    Het is nu aangepast, het was erger


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wandering schreef:
    Ik vind het prima te lezen.

    Maar goed. Ik was geloof ik 10 toen ik neopets speelde dus ik heb géen idee.


    Ik speelde ook al van mijn 11 jaar. Met een pauze van een jaar of 2. Ik ben vorige/deze week gestopt. Ik zat voornamelijk alleen maar op NP op mijn gilde. Dat was een gilde met 15 tot 20-jarigen, dus dat viel al bij al goed mee. Zoek een gilde?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please