• Ik zat vandaag op de bus naar huis een boek te lezen en plotseling tikt er zo'n klein meisje van zes, zeven jaar tegen mijn schouder. Ik glimlachte voorzichtig naar haar en vroeg wat er was en ze zei met zo'n heel lief, hoog piepstemmetje: 'Ik en mijn broer vinden dat jij een heel mooi meisje bent' en ze wees ondertussen naar een jongen die een beetje verder zat te glimlachen naar me. Srsly, dat heeft dus totaal mijn dag gemaakt en ik loop nog steeds rond met zo'n idiote grijns op mijn kop :3

Olive

aaw.. wat lief!

Solen kommer fortfarande ingenting.

Authors schreef:
    (...)

17 ;d

Viviee. die guy liked youeee?

SLOAN.

Naaawh, dat is altijd lief. Mijn broertje zei dat soort dingen ook een keer zeggen tegen een meisje van mijn school. Ze was een beetje down en hij ging allemaal tegen haar praten, hahah. (:

Have you ever been alone in a crowded room?

Ahw, cute!

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Wat schattig (:

26 - 02 - '16

Peeta schreef:
    (...)

Viviee. die guy liked youeee?

Ik heb zijn nummer (cat)

Olive

Kei random maar zo lief.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Marshmellow schreef:
    Awh zo lief :3

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Aaaaahh dat is zoo cute! <3 ^^

Inspiration can hit you any time

Dat is zoooo lief. <3

There's power in the words you whisper.

Kei cute <3

"Ignite, my love. Ignite."

Awh dat is zo lief! :3

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Awh, dat is zo lief. :3

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Aww, cute !

Ik had zoiets ook een keer, ik was Twilight aan het lezen komt zo'n klein meisje naar me toe 'Gaat dat boek ook over Sneeuwwitje ?'
    Zo schattig :'D

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Haha, lief. (: Waarschijnlijk moest dat meisje dat zeggen van zijn broer dan. ;P

Ik wil een tuin vol egels