Niet dus --' Ik had woensdag ge-smst aan een vriend van me af ik samen met hem en nog een vriend van hem (die persoon ken ik ook) naar de bioscoop kon gaan, omdat zij naar een film zouden gaan waar ik ook naartoe wilde. Nou, hij smst dus terug dat ik natuurlijk mee mocht en toen vroeg hij wanneer ik kon. Dat heb ik terug gestuurd en krijg ik pas op donderdag avond om half negen, terwijl ik aan het werk ben, een sms terug dat ze al die avond gingen (terwijl ik die avond helemaal niet had gezegd, omdat ik dan dus werk) en dat hij me zou komen ophalen als ik zin had. Terwijl ik hem al wel eens gezegd heb dat ik op donderdagavond moet werken en het slaat al sowieso nergens op dat hij dat dan zo laat stuurt? Pff, en nu heb ik gewoon het gevoel dat ze me helemaal niet mee wilden hebben, vooral die andere jongen niet, want die heeft volgens mij gewoon iets tegen me, hoe aardig ik ook doe --'. Echt wtf.
En nu voel ik me best rot en wil ik er eigenlijk iets van zeggen, maar zal ik hem daarover nog een sms sturen of niet? Of het gewoon laten? Want het zit me best wel dwars, eigenlijk.
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle