• Zoals sommigen van jullie wel weten, had ik dinsdag een praktijk examen en daar ben ik voor gezakt.
    Nu kreeg ik vandaag mijn uitslagformulier... Mijn examinator heette I. Monster. x'D
    Logisch dat ik dan ben gezakt! :'D

    Anyway, ik ben nu aan het "leren".
    Wat doen jullie? *O*

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 12:59 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eten (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben ook aan het leren, ik staar naar een plaatje van Johnny Depp, luister Sweeney Todd muziek en ik ben verkouden aan het zijn.

    Yay.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Vampire Diaries kijken, maar hij blokkeert de hele tijd D:
    Dus dan zal ik ook maar weer beginnen leren. (Ik ben dat kwartier dat ik nog pauze heb zolang mogelijk aan het rekken, maar ik word het beu)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zit me op school te vervelen en een beetje een toets te leren voor morgen.

    Ik leer mijn Geschiedenis voor morgen
    Want ik heb een beetje mijn moeder belooft dat ik een tien ga halen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha :')
    Ik eet koekjes ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik had altijd een meisje in mijn klas die heette Monster met haar achternaam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rondspringen omdat ik over een uur naar de bios ga. Oh, en geld bij elkaar sprokkelen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eten. :9~


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    De Lama's kijken :9~


    Let it come and let it be

    Omg hahaa :'D.
    Ik ga zo paardrijden *O*


    i put the fun in funeral

    Eating a cupcake. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Quizletten, en dadelijk suf tegen mijn vriend aanhangen :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Verveeld naar mijn laptopscherm kijken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik verheug me op morgen ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.