• Morgen ga ik naar de slotavond van de schrijfwedstrijd 'Aan het woord' van de bibliotheek, omdat ik daaraan heb meegedaan. (cat)
    Daar hoor je dan wie er genomineerd zijn en diegenen moeten hun verhaal/gedichten voorlezen en uit die mensen wordt dan een winnaar gekozen.
    Nu vroeg ik me af, doen jullie ook wel eens aan 'officiële' schrijfwedstrijden mee en hoe vond je dat & heb je weleens gewonnen? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee ik heb nog nooit aan een schrijf wedstrijd mee gedaan, maar zelf zou ik het niet graag willen ;)

    Ik hoop dat je wint.:)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb twee keer deelgenomen aan de Junior Journalisten wedstrijd en ik was beide keren winnaar van mijn regio (ik was 1ste van 1400 inzending, toen was ik best wel trots). De winnaars van de regios namen het dan nogmaals tegen elkaar op, maar daar was ik niet gewonnen.

    Helaas is die wedstrijd niet meer voor mijn leeftijd en andere wedstrijden ken ik niet, ik zou het nochtans leuk vinden om nog eens deel te nemen aan een wedstrijd.

    Good luck trouwens! Ik duim mee voor je dat je zult winnen! (:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 22:12 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ga dit jaar meedoen aan Kunstbende. Een vriend van mij heeft daar gewonnen van heel Nederland. (Niet dat ik dat mezelf zie doen xd) maar dat is echt heel erg vet. Hij heeft een laptop gewonnen, allerlei workshops. Bijvoorbeeld op ArtEz en bij bekende schrijvers. Ze hebben hem geholpen met uitgevers vinden en hij mag ook optreden en zo. Hij is er ook al voor naar Antwerpen geweest, blabla. En ook al win je niet heb je er heel erg veel aan. Ze geven je heel veel tips en ook als je tweede of derde wordt krijg je allerlei optredens en zo.

    Als je wint mag je dan trouwens zelf weten wat voor hulp je het aankomende jaar gaat krijgen. Hij wilde heel graag een boek uitgeven maar is minderjarig dus daar heeft hij om gevraagd en nog wel wat meer. Maar je kunt ook vragen om andere hulp. Bijvoorbeeld gewoon de techniek van het schrijven en andere dingen.

    En bovendien zijn die optredens volgens mij niet verplicht.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 22:17 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nee, daar vind ik mezelf nog lang niet goed genoeg voor (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, ik kan niet schrijven onder druk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JUKEB0X schreef:
    Ik heb twee keer deelgenomen aan de Junior Journalisten wedstrijd en ik was beide keren winnaar van mijn regio (ik was 1ste van 1400 inzending, toen was ik best wel trots). De winnaars van de regios namen het dan nogmaals tegen elkaar op, maar daar was ik niet gewonnen.

    Helaas is die wedstrijd niet meer voor mijn leeftijd en andere wedstrijden ken ik niet, ik zou het nochtans leuk vinden om nog eens deel te nemen aan een wedstrijd.

    Good luck trouwens! Ik duim mee voor je dat je zult winnen! (:


    Oh, dat is wel gaaf! ;o
    & thanks ^^
    Ookal heb ik er niet zo heel veel vertrouwen in, dit is namelijk het derde jaar dat ik meedoe en heb nog nooit gewonnen. ^^'
    Maar het is ook voor echt álle leeftijden en voor iedereen, dus er lopen ook gewoon schrijvers (maar niet hele bekende ofzo) rond.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 22:14 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Van de bibliotheek, dit jaar nog. Ik won de derde prijs (A)
    Ik hoop dat je wint :)


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb ooit voor mijn streek Junior Journalist gewonnen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nope :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik doe mee aan de Junior Journalist Wedstrijd, maar weet de uitslag nog niet. Ik zou ook heel graag mee doen aan de kunstbende, maar durf niet echt want eigenlijk ben ik helemaal niet zo goed. Dusja..


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ja, en toen won ik de derde prijs van de Venz-hagelslag-verpakking :'D
    Maar toen was ik acht.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 15:31 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Devines schreef:
    Nope :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Een vriendin wil dat ik mij opgeef voor kunstbende, maar dat doe ik niet want ik kan niet heel goed schrijven of dichten. Maar misschien is het wel een goede kans om van te leren
    En ik vond het al doodeng om mijn gedichten voor te lezen bij een gedichtenwedstrijd met de klas
    Dus nee

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 15:41 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Devines schreef:
    Nope :'D


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Devines schreef:
    Nope :'D


    Bad decisions make good stories.