• Morgen ga ik naar de slotavond van de schrijfwedstrijd 'Aan het woord' van de bibliotheek, omdat ik daaraan heb meegedaan. (cat)
    Daar hoor je dan wie er genomineerd zijn en diegenen moeten hun verhaal/gedichten voorlezen en uit die mensen wordt dan een winnaar gekozen.
    Nu vroeg ik me af, doen jullie ook wel eens aan 'officiële' schrijfwedstrijden mee en hoe vond je dat & heb je weleens gewonnen? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er nog nooit aan meegedaan, maar ik wil misschien meedoen aan kunstbende. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Voor zo'n dingen vind ik mezelf niet goed genoeg. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik mis die dingen altijd... Tegen dat ik door heb dat er een wedstrijd is, staan de winnaars al in de krant -haha-
    Anders zou ik het overweegd hebben.
    Vorig jaar heb ik meegedaan aan een fotowedstrijd, maar niets gewonnen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fayan schreef:
    Nee, daar vind ik mezelf nog lang niet goed genoeg voor (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik heb eens aan een schrijfwedstrijd deelgenomen. Mijn zus was verplicht om mee te doen en omdat zij niet goed kan schrijven, heb ik ook een verhaal geschreven voor haar. En ja, zij won een prijs met het verhaal dat ik geschreven had. Ik word er nog pissig van als ik er aan denk, vooral omdat diegene die de prijs uitreikte dan nog zei dat ik nét niet gewonnen had. ;o


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.