• -

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 10:27 ]

    Er zijn betere jongens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    C18 schreef:
    Nee.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Cup schreef:
    Heeel misschien ben je wel een goede invloed op hem :]
    Ik vind dat je het kan proberen, maar als je teveel wordt meegesleept of hij krijgt een te grote invloed op je moet je hard wegrennen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nee. Dat soort mensen moet je duidelijk vermijden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Madge schreef:
    Ik zou toch eens rond gaan kijken voor een ander soort jongen...


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wat maakt het uit?
    Je valt toch voor zijn persoonlijkheid, of niet? Als jij tevreden bent met de persoon die je bent, dan verander je niet en blijf je zoals je bent. Je kan altijd proberen om hem om te praten zodat hij stopt met stelen.
    Ik zou het persoonlijk best stom vinden als je hem zou laten staan omdat hij drinkt en rookt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn liefje is ook 'fout', als ik het zo bekijk. Rookt, drinkt, heel zwaar aan de drugs gezeten (en is afgekickt), hij heeft al zwaar gevochten op fuiven etc... Maar het is een echte schat en zou alles voor me doen.
    Als je van jezelf weet dat je sterk in je schoenen staat en kan leven met iemand zoals hij, dan moet je het doen. Maar denk er goed over na: het is geen brave jongen, hij is avontuurlijk. En je moet sterk in je schoenen staan om 'nee' te kunnen zeggen wanneer hij je dingen aanbiedt. Je moet jezelf blijven, net daarom vindt hij jou leuk. En zolang jij het oké vindt als hij doet wat hij doet, is er geen probleem, toch?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    LaJoie schreef:
    Wat maakt het uit?
    Je valt toch voor zijn persoonlijkheid, of niet? Als jij tevreden bent met de persoon die je bent, dan verander je niet en blijf je zoals je bent. Je kan altijd proberen om hem om te praten zodat hij stopt met stelen.
    Ik zou het persoonlijk best stom vinden als je hem zou laten staan omdat hij drinkt en rookt.

    Neh, da's niet echt stom in my opinion, da's je verstand gebruiken :Y).
    Iets waar sommige meiden problemen mee hebben en zichzelf de shit in werken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet doen. Ik heb zelf zo'n vriend gehad en dat wil je niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen