• Het leven van (...) was niet echt bepaalt fijn. Op haar vijfde kwamen haar ouders te overlijden en er waren geen familie leden die (...) verder op wouden voeden. (...) belande in een weeshuis in Caerphilly, Wales waar ze woonde bij haar ouders. Jaren later op de achttiende verjaardag krijgt (...) een brief met erin dat ze nog een broer heeft die nu in Londen woont. (...) mag van de directeur van het weeshuis haar broer opzoeken die tot haar verbazing een grote profvoetballer is geworden. Haar broer is niemand minder dan Aaron James Ramsey. Ze gaat bij hem intrekken en na een week neemt Aaron haar mee naar het Emirates Stadium. De spelers van Arsenal zijn meteen helemaal weg van (...) en proberen op de raarste manieren aandacht te trekken. Maar daar heeft (...) geen oog voor, zij is alleen geïnteresseerd in de aanvoerder van Arsenal. Cesc Fàbregas.

    Doen of niet?
    Titel?
    Rollen?
    Naam meisje?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ALtijd doen natuurlijk,
    Ik ga even denken voor een titel.
    Rollen moet je zelf weten hoor =D.
    Naam meisje: Ik blijf sophia mooi vinden ;D


    Everything is worse without music.

    Doen.
    Titel weet ik echt niet.
    Rollen mag je zelf weten.
    Sophia is idd een mooie naam, maar ik gebruik die naam in mijn Aaron mini story. Maar het zou me niets boeien als jij die naam ook zou doen (: En anders vind ik dingen als Rosalinde/Rosalie heel mooi.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    doen!
    je kan
    Amanda of een naam met een A snap je, Aaron, Amanda? of toch niet, kweetniet en als titel zou ik het niet weten

    ROLLEN JA WANT IK WIL ENE, hehe D:

    -Srry, verkeerde account ;p


    all I want is the taste that your lips allow

    Doen of niet? Doen
    Titel? A brand new life
    Rollen? ja (: Ik wil er wel eentje :$
    Naam meisje? Emily, Danielle, Sophia


    -

    Het verhaal! en Rollen


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus