• Nieuw ideetje xD ben eig met te veel bezig maar dat boeit niet xD

    Dit idee is gecreëerd door mij en dat wil ik ook zo houden :)

    .... heeft niet lang meer te leven. Haar alvleesklier is volledig verwoest en als ze geluk heeft, leeft ze nog een maand. De kans dat ze vroeger sterft is groot en de kans dat er een donor gevonden wordt, is klein.

    Harry Edward Styles is lid van de wereldberoemde band One Direction, zijn broer Oliver Joseph Styles komt plots om het leven door een ongeval. Harry is hierdoor helemaal van streek. Niemand begrijpt de pijn die hij voelt, en hij wil zelfs stoppen met de band. Zeker wanneer zijn ouders instemmen dat .....

    Do/ Don't:
    Origineel?
    Tittel?
    Suggesties?
    Soundtrack?
    Rollen?
    Namen?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 17:26 ]

    CrazyChicken schreef:
    Harry heeft geen broer. Wel een zus, Gemma. Right?
    En je kunt zeggen dat ze al jaren te veel anti-depressiva slikt en daardoor geen goede lever heeft.
    En echt origineel is het niet, denk ik. Maar misschien als je er nu iets heel leuks van maakt, maar dat merk ik niet na dit stukje.

    Idd Harry heeft geen broer dat is verzonnen :P
    Gemma becomes male xD
    mmm maar als je anti-depressiva slikt dan ben je depri en dat wil ik net niet :P

    Assassin schreef:
    (...)


    Dan kan je wel weinig.
    Ik zou toch voor het lever gaan met een langdurige overdosis medicijnen.

    Ik ben voor de alvleesklier gegaan.

    Banshee schreef:
    Ik ga even heel eerlijk doen.
    Do/ Don't: Ik zou het niet doen, sorry.
    Origineel? Nou onorigineel zou ik het niet noemen, maar wel voorspelbaar.
    Titel? Geen idee.
    Soundtrack? Weet ik niet.
    Rollen? Nee.
    Namen? Pak een namensite of zoek een topic hier op Q.

    Dit dus...


    Let it come and let it be

    Ik denk dat het idee op zich prima is. Maar uit dit topic kan ik opmaken dat je niets van research hebt gedaan. Dit zou je wel echt moeten doen voordat je begint te schrijven over iets waar je niets vanaf weet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik denk dat het idee op zich prima is. Maar uit dit topic kan ik opmaken dat je niets van research hebt gedaan. Dit zou je wel echt moeten doen voordat je begint te schrijven over iets waar je niets vanaf weet.

    Ja, ik beseft het ook en heb dus wat research gedaan. Ben tot de conclusie gekomen dat ik de alvleesklier neem want daar heb ik de beste mogelijkheden mee.

    Nu enkel nog een naam voor de story en een soundtrack en een naam voor mijn hp