• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (oudste vorst)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa | Leeuw (nieuwe vorst)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    -Regen| Jayden Scotthil| Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting

    Regels:
    - je mag 2 3 rollen op je nemen, maar niet in dezelfde categorie & je moet ze actief houden
    - als je kiest voor een koning/koningin moet je in hun naam een link naar het dier waarin ze kunnen veranderen verwerken (bv een vos: Koningin Vixen)
    - als je kiest voor de nieuwe vorst: je weet nog niet dat je Fauniel zult worden. Wel kan je al de schim van het dier waarin je zult kunnen veranderen af en toe naast je zien lopen
    - er moeten zowel mannelijke als vrouwelijke Faunielen zijn
    - een dier kan maar één keer gebruikt worden
    - be original


    Meedoen? Vul in:
    Rol:
    Geslacht:
    Leeftijd (behalve bij Faunielen):
    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen):
    Extra:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 22:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jup :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wie wil er een wachter aanmaken voor de o zo knappe Juléan? (cat)
    Of wie wil er nog een mannelijke Fauniel aanmaken, want Juléan is best wel eenzaam zo, als enige man (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien als de RPG even loopt dat er zich nog mensjes aanmelden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb al 2 personages, sorry D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Me 2.
    Als er binnen een week geen nieuwe aanmeldingen zijn, mag iedereen 3 rollen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zal ik er anders een mannelijke fauniel bij maken?

    Als je wil mag je ^^

    Heb je trouwens mijn stukje gelezen over Camargue?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *besluit een Floraat aan te maken, omdat Cinna anders de enige heeft*
    Rol: Floraat
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd (behalve bij Faunielen): 17
    Naam: Domestica Amoia Lestice
    Karakter: Ze is sadistisch, boosaardig, en uiterst wraakzuchtig. Je moet niet met haar spotten, want het zal je duur komen te staan. Natuurlijk heeft ze net als alle andere Floraten een bloedhekel aan de Faunielen.
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen):


    Domestica is 1 meter 61, niet erg lang dus, hoewel je haar er niet mee moet plagen, want daar krijg je problemen mee. Ze heeft blond haar, en bruine ogen.
    Extra: Ze heeft een tweelingzus, maar die is allesbehalve geïnteresseerd in de Floraten. Ze heeft geen goede band met haar tweelingzus, en sinds vijf jaar ook geen contact meer, omdat ze toen weggelopen is van huis. Ze beweert dat ze geen tweelingzus heeft, omdat ze zich voor haar schaamt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cockney schreef:
    Als je wil mag je ^^

    Heb je trouwens mijn stukje gelezen over Camargue?


    Ja heb ik gedaan! Maar ik zit nu nog even te bedenken waar ze elkaar van kennen. Ik denk dat ik gewoon zeg dat ze al heel lang goede vrienden waren ofzo (:

    Misschien kan hij een echte zoon van haar vader zijn? En dat ze vroeger samen speelden terwijl hun vader bij haar moeder was? :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Misschien kan hij een echte zoon van haar vader zijn? En dat ze vroeger samen speelden terwijl hun vader bij haar moeder was? :p


    Dat kan opzich ook wel ja.. xD

    Wie wil mag 3 rollen nemen, maar zorg dat ze wel een beetje actief zijn al is het maar af en toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *fluit onschuldig*
    Mensen zijn eigenlijk wel een beetje...
    nutteloos? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga zo meteen een mensje aanmaken.
    Mensjes zijn alleen nutteloos als je nergens op inspeelt :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ma erg veel is er ook nie om op in te spelen eh (A)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.