• Zucht...
    Hart gebroken...
    Het zit zo:
    Ik vind al meer dan een half jaar een jongen leuk. Toen heb ik dat dus aan mijn beste vriendin verteld. Zij dacht dus dat hij mij ook wel leuk vond (dat dachten trouwens veel meer mensen). Nu had ze hem een mailtje gestuurd dat hij wel heel erg leek alsof hij mij leuk vond. Ik zat op dat moment met hem op msn te praten, stuurt hij me opeens dat mailtje door. Daarna vraagt hij op msn of het dus echt zo lijkt, "Want dat is niet zo"
    BOEM hart gebroken. Nu had ik dus dat msn gesprek naar mijn beste vriendin doorgemaild. Daarna dacht ze dat ik niet meer met haar wou praten, nooit meer. Maar nu hebben we het weer goed gemaakt...
    Alleen mijn hart is nog wel gebroken, iemand tips??

    nou heb ik morgen ook nog een schoolproject na schooltijd, waardoor ik van 8.15 tot 22.00 vlakbij hem zit... (huil)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Heel veel anti liefdesliedjes luisteren. Als je liefdesliedjes gaat luisteren wordt het alleen maar erger.

    Sterkte, ik denk dat we allemaal weten hoe het voelt. Je bent niet de enige.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Awh.. poor you <3
    Zoek afleiding. Ga leuke dingen met vriendinnen doen, maskeravond, filmavond, sjoppe, bios dat soort dingen. Probeer zo min mogelijk aan hem te denken door je op andere belangrijkere dingen te concentreren


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wacht tot het over gaat, dat is het enige dat bij mij werkt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Heel veel chocola eten ;d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Junns schreef:
    Heel veel anti liefdesliedjes luisteren. Als je liefdesliedjes gaat luisteren wordt het alleen maar erger.

    Sterkte, ik denk dat we allemaal weten hoe het voelt. Je bent niet de enige.

    bij mij werken van die dramatische liedjes altijd die egt je ghevoel van dat moment beschrijven ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ga ijs en chocolade eten of een spannende film kijken:9~


    Shoganai i ne~

    sterkte maar ga chocolade eten;)


    -

    Ten eerste: accepteer volledig dat hij niet op jou is, en je dus ook niet hoeft te verwachten dat hij met een bos rozen voor je neus staat plotseling.
    Ten tweede: huil lekker uit met veel jankfilms en ijs en chocola, maar doe dit niet te lang want dan verzwelg je in zelf medelijden.
    Ten derde: zoek afleiding ^^

    Sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 17:49 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.