• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cockney| Koningin Camargue | Paard (oudste vorst)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa | Leeuw (nieuwe vorst)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Cockney| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    -Regen| Jayden Scotthil| Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting

    Regels:
    - je mag 2 3 rollen op je nemen, maar niet in dezelfde categorie & je moet ze actief houden
    - als je kiest voor een koning/koningin moet je in hun naam een link naar het dier waarin ze kunnen veranderen verwerken (bv een vos: Koningin Vixen)
    - als je kiest voor de nieuwe vorst: je weet nog niet dat je Fauniel zult worden. Wel kan je al de schim van het dier waarin je zult kunnen veranderen af en toe naast je zien lopen
    - er moeten zowel mannelijke als vrouwelijke Faunielen zijn
    - een dier kan maar één keer gebruikt worden
    - be original


    Meedoen? Vul in:
    Rol:
    Geslacht:
    Leeftijd (behalve bij Faunielen):
    Naam:
    Karakter:
    Uiterlijk (zowel mens als dier bij faunielen):
    Extra:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 22:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    (...)
    kijk hier eens.


    Oh, tnxs! Daar zit vast wel wat tussen :D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eleanor Acquilina betekend Arend


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hmm, weinig wachters :3
    Jammer dat ik al 2 rollen heb n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vul vanavond de wachter van Camargue in (:

    Ik vul morgen wel de wachter van Serena Polare in :)

    Regen schreef:
    Ik vul morgen wel de wachter van Serena Polare in :)
    Yeahhhh Ik krijg een wachter (lol)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) Yeahhhh Ik krijg een wachter (lol)


    Ik heb er al een 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb er nog geen!

    Overigens zit ik te twijfelen of ik een tweede rol erbij zal nemen. Ben bang dat die een beetje verzwakt ( moet nog een beetje inkomen )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh jippie, een wachter voor mij, hihi (kitty)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Wachter van Camargue
    Geslacht: man
    Leeftijd (behalve bij Faunielen): 17
    Naam: Liam Oliver Sanz (love that name (: )
    Karakter: Liam is het soort jongen die niet zoveel geeft om wat anderen denken. Je kan er zeker van zijn dat hij altijd de waarheid spreekt. Hij is heel dromerig en kan zich vaak niet langer dan 10 seconden concentreren. Dan komt er ook nog eens bij dat hij ontzettend onhandig kan zijn, wat hem volgens sommigen erg schattig maakt. Als Liam gevoelens voor een meisje heeft zijn ze altijd 100% echt. Hij zou alles voor dat meisje doen tot hij haar krijgt als het moest zou hij er voor sterven. Andere mensen, vooral degene die hij graag ziet, komen op de eerste plaats. Hij heeft een bijzonder goede conditie en is erg sportief. Iets minder aan hem is dat hij totaal niet goed zijn gevoelens kan laten zien of uitleggen.
    Uiterlijk (zowel mens als dier):
    mens:




    Liam zijn bruine haren hangen altijd warrig over zijn voorhoofd wat hem een nonchalante look geeft. Hij staat bij meisjes bekend voor zijn mooie glimlach. Het is zo’n typische schuine glimlach die veel jongens hebben als ze even niet weten wat zeggen of gewoon heel onhandig zijn geweest en dat laatste komt bij hem heel veel voor. Zijn ogen zijn chocolade bruin. Qua kleding draagt hij veel verschillende dingen het liefste draagt hij een wit t-shirt met een geruit, blauw hemd die openhangt en een grijze skinny jeans daaronder een beetje hangt, maar niet té en zijn favoriete gympen die kleuren met zijn shirt.

    Extra: Niets?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:41 ]

    Oeeeeeh, die jongens zijn allemaal zo leeeeeuk :3
    Kannietwachtenomtebeginnen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, klein foutje, de wachters veranderen niet in dieren.
    Had ik niet vermeld omdat ik dacht dat het duidelijk was (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Oh, klein foutje, de wachters veranderen niet in dieren.
    Had ik niet vermeld omdat ik dacht dat het duidelijk was (bloos)


    Veranderd (:

    En misschien kan je bij extra invullen hoe hij Camargue kent? Of als je liever hebt dat ik iets verzin, wil ik dat ook wel doen.

    Sorry als ik moeilijk doe :$

    Btw; my guardian is a hottie!:9~

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:30 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Wachter van Serena
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Naam: Jayden Scothill
    Karakter: Hij is continu bezig met het zijn taak, hij is erg serieus en heeft moeite om mensen een beetje in de buurt te laten komen van Serena, hij doet zijn werk altijd ontzettend goed en gaat door het vuur voor anderen, hij blijft altijd erg koelbloedig en is mega dapper.
    Voor het beschermen van mensen doet hij alles, maar dan ook echt alles.
    Hij is alleen niet echt bepaald sociaal, hij heeft vooral moeite met complimentjes aan nemen en zegt daarom niet vaak veel behalve tegen Serena en als zijn taak als wachter.
    Uiterlijk:


    Zijn gigantische spieren zitten onder zijn jasje verstopt :)
    Extra: Hij is een van de sterkste mensen op aarde.
    Verder kent hij Serena door een concert, toen ze 14 was had hij haar daar ontmoet en sindsdien waren ze beste vrienden, ookal is Jayden vaak heel koel, Serena deed altijd aardig tegen hem, en was niet eens bang voor hem.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:38 ]