• SPOILERS. Als je goed bent in raden.



    Mijn favoriete personage uit mijn favoriete boekenreeks is dood. Ik zat rustig te lezen in de kamer, toen mijn vader etc tv keken, en toen kwam er dus zo'n spannend stukje dus ik ga naar boven omdat ik al verwachtte dat die dood ging, die personage, dus ik lezen, en bam toen ging die inderdaad dood. Ik moest er ook nog eens om huilen, en niet zo'n beetje ook. Mijn vader en zus lachte me vet hard uit, en vonden het dom dat ik moest huilen om een boek. Ik moest naar beneden om een kutfilm te zien waar ik niet in de stemming voor was en heb de hele avond naar niets gestaard en muziek geluisterd omdat ik niet een domme komedie film wou zien, en nu word ik dus gewoon uitgescholden omdat ik 'chagrijnig' ben, en nu word m'n pa kwaad op me omdat hij denkt dat ik problemen heb en dat het niet door het boek komt ._. serieus, mensen zonder fantasie die snappen echt niks. Blah, ik weiger ook maar verder te lezen als hij er niet meer in zit, die personage.

    Anyways, ik ga maar niet posten wie er dood is gegaan en welke serie het is.. want dan verpest ik het voor de andere.

    En hebben jullie wel eens gehuild om een boek, of om de dood van een personage uit een boek? :B zeg ja, dan voel ik me niet zo alleen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 12:40 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Waar gaan de boeken een beetje over wil je dat my in een berichtje sturen nu ben k nieuwschierig:$

    Ik had dat bij Snape =(


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik had dat bij achtste gropers huilen niet. verder huil ik sneller bij films dan bij boeken


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Eledhel schreef:
    Oh, dat had ik toen Prim dood ging in de hongerspelen. Toen zat ik echt van : "jezus kutboek! Prim dood neeeee O_O"

    spoiler
    Prim's dood was echt afgerafeld.

    Ot: het is niet raar om te huilen om een boek ^^


    To love is to destroy.