• SPOILERS. Als je goed bent in raden.



    Mijn favoriete personage uit mijn favoriete boekenreeks is dood. Ik zat rustig te lezen in de kamer, toen mijn vader etc tv keken, en toen kwam er dus zo'n spannend stukje dus ik ga naar boven omdat ik al verwachtte dat die dood ging, die personage, dus ik lezen, en bam toen ging die inderdaad dood. Ik moest er ook nog eens om huilen, en niet zo'n beetje ook. Mijn vader en zus lachte me vet hard uit, en vonden het dom dat ik moest huilen om een boek. Ik moest naar beneden om een kutfilm te zien waar ik niet in de stemming voor was en heb de hele avond naar niets gestaard en muziek geluisterd omdat ik niet een domme komedie film wou zien, en nu word ik dus gewoon uitgescholden omdat ik 'chagrijnig' ben, en nu word m'n pa kwaad op me omdat hij denkt dat ik problemen heb en dat het niet door het boek komt ._. serieus, mensen zonder fantasie die snappen echt niks. Blah, ik weiger ook maar verder te lezen als hij er niet meer in zit, die personage.

    Anyways, ik ga maar niet posten wie er dood is gegaan en welke serie het is.. want dan verpest ik het voor de andere.

    En hebben jullie wel eens gehuild om een boek, of om de dood van een personage uit een boek? :B zeg ja, dan voel ik me niet zo alleen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 12:40 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Ik zit niet meer in Friesland.. maar je doet je best maar. -hugg-


    Waar dan wel? OEH NOU IS IE MISSCHIEN DICHTBIJ... Ik zou bijna gaan gillen zo van: "OH EM GEE, It's Chris!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frigga schreef:
    (...)
    Denk het wel, ik vond het geweldig en had het echt niet verwacht.

    klfdnaslde -duikt boeken in-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Midna schreef:
    Ahwwww
    -kan je me in pb vertellen welke verhaal het is ? ;d ben nieuwsgierig-


    Inspiration can hit you any time

    dit:

    Monkeyslut schreef:
    Ja, ik vond het ook vreselijk toen hij stierf! *heeft aan je usernaam het kunnen afleiden - niet dat dat moeilijk was - *


    en dit:
    Priemgetal schreef:
    SPOILERS:


    Ik ging heel hard janken toen Sneep doodging, ik wilde gewoon in mijn boek kruipen en Harry uitschelden omdat hij GODVERDOMME een TÓVENAAR IS! Kun je dan niet op zijn minst e.o.a. vogel (read: Felix) of een spreuk (read: vulnera sanento) uitspreken? Ben je dán een tovenaar? NEE! Kon zelfs ik bedenken. Anyway is die pagina bijna niet meer te lezen doordat ik heel hard ging huilen boven mijn boek. Toen Fred doodging (niet Fred uit mijn vriendenkring, bedankt) was ik ook echt zo van: "DAFUQ HAVE YOU DONE?"

    Not funny.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 13:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik lees nooit :x
    Maar wel om personages uit films en games.
    mehh.. die ene game.. fuuu, ik vond 't echt niet leuk toen hij dood ging. En ik had mijn username ook toen naar hem vernoemd c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Frigga schreef:
    (...)
    Denk het wel, ik vond het geweldig en had het echt niet verwacht.

    Het einde van de saga is echt prachtig, ik ben het volkomen met je eens. Trouwens, Darren Shan (de schrijver) was nu ook begonnen met een serie rond Crepsley, toen hij jonger was.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Het einde van de saga is echt prachtig, ik ben het volkomen met je eens. Trouwens, Darren Shan (de schrijver) was nu ook begonnen met een serie rond Crepsley, toen hij jonger was.


    is die al uit? :O

    ik huil niet zo snel (dingetjes van vroeger)...maar dan zit ik wel heel erg te schelden en NOOOOOOOOOOOOOOOO :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Het einde van de saga is echt prachtig, ik ben het volkomen met je eens. Trouwens, Darren Shan (de schrijver) was nu ook begonnen met een serie rond Crepsley, toen hij jonger was.

    Echt, die moet ik lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Monkeyslut schreef:
    (...)
    Het einde van de saga is echt prachtig, ik ben het volkomen met je eens. Trouwens, Darren Shan (de schrijver) was nu ook begonnen met een serie rond Crepsley, toen hij jonger was.

    Dat boek heb ik gister gekocht. Toch ga ik er nog niet in lezen. Ik ga eerst een brief schrijven aan Darren Shan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Circe schreef:
    (...)

    is die al uit? :O

    ik huil niet zo snel (dingetjes van vroeger)...maar dan zit ik wel heel erg te schelden en NOOOOOOOOOOOOOOOO :(

    Ik heb het eerste een tijd geleden gekocht, en ik denk dat het tweede ook al uit is maar in 2012 komt het derde pas.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb een keer gehuild bij een boek uit de Gone serie. Er gingen allerlei mensen dood, het was een dik drama en er waren allemaal zielige kleine kinderen. Zo zielig!


    26 - 02 - '16

    Ik huil alleen om films:O


    Pretty is just a pretty word.

    Midna schreef:
    Ahwwww
    -kan je me in pb vertellen welke verhaal het is ? ;d ben nieuwsgierig-


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    I cried when Larten Crepsley died :W Seriously, I loved that guy. Maar ik heb het eerste boek dat over zijn jeugd gaat, dus ik ben weer blij :Y)
    En bijna toen Perkamentus dood ging.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:08 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    heb ik ook en bij films


    Change is for weirdos ~ Niall Horan