• Ik ben zo ziek, ik denk dat ik elk moment mijn ingewanden kan uithoesten. En zoals gewoonlijk heb ik weer de perfecte dag gekozen om ziek te zijn, want alle apotheker zijn nu dicht. + Ik heb zo'n een lief vriendje, want we gaan straks frietjes eten omdat ik mag kiezen wat te eten mits ik ziek ben. (H)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    gaaaaaay.

    Je bent ziek en dan ga je friet eten -.-
    Heel slim.


    (Be)lieve in (you)rself

    Wacht. Je bent zo ziek dat je je ingewanden eruit hoest, maar je gaat wel frieten eten? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik eet ook altijd friet als ik ziek ben, omdat als ik misselijk ben dat een van de weinige dingen is die ik niet uitkots haha xd maar het is we heel lief van hem!


    We can't spend our lives waiting to live.

    Freud schreef:
    gaaaaaay.


    Thefuck?

    Jaloezie heerst?

    Ik heb ook een super lief vriendje hoor.

    Als ik ongesteld ben masteerd hij me altijd en omdat we gister een goeide vriend hebben verloren is hij de hele nacht wakker gebleven om mij te troosten.

    Freud schreef:
    gaaaaaay.
    I know.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beterschap (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ik vind het lief van je vriendje, ik ga vanmiddag winkelen met de mijne (is koopzondag).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)

    Thefuck?

    Jaloezie heerst?

    Ik heb ook een super lief vriendje hoor.

    Als ik ongesteld ben masteerd hij me altijd en omdat we gister een goeide vriend hebben verloren is hij de hele nacht wakker gebleven om mij te troosten.


    Oh. My. God. Dat onderste klinkt zo lief en romantisch (bloos)


    26 - 02 - '16

    DarkTimes schreef:
    Je bent ziek en dan ga je friet eten -.-
    Heel slim.
    Sinds wanneer mag je geen frieten meer eten als je met een verkoudheid zit? Het is niet dat ik heel dag over de plee hang ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hale schreef:
    (...)

    Thefuck?

    Jaloezie heerst?

    Ik heb ook een super lief vriendje hoor.

    Als ik ongesteld ben masteerd hij me altijd en omdat we gister een goeide vriend hebben verloren is hij de hele nacht wakker gebleven om mij te troosten.


    Das echt lieff! ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    God, mensen, ze is vast verkouden, dan kun je toch wel friet eten :') Anyway, heel lief :3
    En beterschap <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Squidward schreef:
    Ik eet ook altijd friet als ik ziek ben, omdat als ik misselijk ben dat een van de weinige dingen is die ik niet uitkots haha xd maar het is we heel lief van hem!
    Gelukkig ben ik niet misselijk, ik moet enkel heel hard hoesten. Irri. Ik wil een hoestsiroopje en wel nu!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hound schreef:
    God, mensen, ze is vast verkouden, dan kun je toch wel friet eten :') Anyway, heel lief :3
    En beterschap <3
    This. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hale schreef:
    (...)

    Thefuck?

    Jaloezie heerst?

    Ik heb ook een super lief vriendje hoor.

    Als ik ongesteld ben masteerd hij me altijd en omdat we gister een goeide vriend hebben verloren is hij de hele nacht wakker gebleven om mij te troosten.

    Omfg estoy poopin.
    Neen ik ben niet jaloers. Ik zeg dat altijd tegen mijn zus als ze wat klef zegt.