• SPOILERS. Als je goed bent in raden.



    Mijn favoriete personage uit mijn favoriete boekenreeks is dood. Ik zat rustig te lezen in de kamer, toen mijn vader etc tv keken, en toen kwam er dus zo'n spannend stukje dus ik ga naar boven omdat ik al verwachtte dat die dood ging, die personage, dus ik lezen, en bam toen ging die inderdaad dood. Ik moest er ook nog eens om huilen, en niet zo'n beetje ook. Mijn vader en zus lachte me vet hard uit, en vonden het dom dat ik moest huilen om een boek. Ik moest naar beneden om een kutfilm te zien waar ik niet in de stemming voor was en heb de hele avond naar niets gestaard en muziek geluisterd omdat ik niet een domme komedie film wou zien, en nu word ik dus gewoon uitgescholden omdat ik 'chagrijnig' ben, en nu word m'n pa kwaad op me omdat hij denkt dat ik problemen heb en dat het niet door het boek komt ._. serieus, mensen zonder fantasie die snappen echt niks. Blah, ik weiger ook maar verder te lezen als hij er niet meer in zit, die personage.

    Anyways, ik ga maar niet posten wie er dood is gegaan en welke serie het is.. want dan verpest ik het voor de andere.

    En hebben jullie wel eens gehuild om een boek, of om de dood van een personage uit een boek? :B zeg ja, dan voel ik me niet zo alleen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 12:40 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik huil vaak bij boeken.. Vooral bij In de ban van de Ring :$


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh sorry =o

    Haha, maakt niet uit hoor.
    @MonkeySlut, maar dan raden ze het zo d.m.v mijn naam enzo. x'O


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb nog nooit gehuild bij een boek, maar ik zat wel van: Nooooo.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 12:42 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Alleen bij Achste groepers huilen niet. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Larten schreef:
    (...)
    Ja inderdaad! en ik dacht; Oh Mika red hem er is nog hoop! maar nee niks redden. En nee Darren doesn't give a fuck D: he only cares about Debbie -kots-

    Haha, nee ik bedoel dat ik de schrijver uit heb gescholden.
    Darren gaf wel om hem, dat zie je in het einde. Het einde is sowieso erg mooi.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik moet ook altijd huilen als mijn favoriete persoon in een boek doodgaat. ): Kan ik echt slecht tegen, ik leef altijd zo mee met een verhaal.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik kom het niet meer houden toen Katniss keihard op Boterbloem begon te schelden dat hij op moest rotten omdat Prim toch al dood was. En om dat stukje daarna. En bij 'Voor ik doodga' de titel impliceert al dat ze dood gaat, maar toen het uiteindelijk toch gebeurde kon ik het niet meer houden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 12:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    SPOILERS:


    Ik ging heel hard janken toen Sneep doodging, ik wilde gewoon in mijn boek kruipen en Harry uitschelden omdat hij GODVERDOMME een TÓVENAAR IS! Kun je dan niet op zijn minst e.o.a. vogel (read: Felix) of een spreuk (read: vulnera sanento) uitspreken? Ben je dán een tovenaar? NEE! Kon zelfs ik bedenken. Anyway is die pagina bijna niet meer te lezen doordat ik heel hard ging huilen boven mijn boek. Toen Fred doodging (niet Fred uit mijn vriendenkring, bedankt) was ik ook echt zo van: "DAFUQ HAVE YOU DONE?"

    Not funny.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frigga schreef:
    De zelfde als jij. Toen Crepsley viel, ik moest echt huilen, en toen het goed leek te komen maar niet goed kwam heb ik Shan zo hard uitgescholden en zo hard gehuild, niet normaal.
    Het is maar goed dat ik alleen op mijn kamer zat, anders zou mijn zus me echt voor gek verklaart hebben.

    Ja ik ook, je wilt niet weten hoe hard ik toen gehuild heb. :W


    Let the Night embrace you

    Frigga schreef:
    (...)
    Haha, nee ik bedoel dat ik de schrijver uit heb gescholden.
    Darren gaf wel om hem, dat zie je in het einde. Het einde is sowieso erg mooi.

    Het einde van deel 9, of het einde van de boekenreeks?! en ja dat snapte ik ook wel, maar ik bedoelde dat ik boos was omdat ik dacht dat de personage darren het niet veel uitmaakte.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Het einde van deel 9, of het einde van de boekenreeks?! en ja dat snapte ik ook wel, maar ik bedoelde dat ik boos was omdat ik dacht dat de personage darren het niet veel uitmaakte.


    Das kut ja... Aahw Chrissiebissiehonnieponnyschatjepatatje (goed galgjewoord hè?), ik ga je NU knuffelen. Vanuit mijn woonkamer naar die van jou in Friesland (damn too bad...)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Larten schreef:
    (...)
    Het einde van deel 9, of het einde van de boekenreeks?! en ja dat snapte ik ook wel, maar ik bedoelde dat ik boos was omdat ik dacht dat de personage darren het niet veel uitmaakte.

    Nee in de reeks, ik ken de boeken niet los, ik heb ze in een keer gelezen. Het personage maakt het wel uit, maar ik kan je nog niet vertellen waarom omdat ik het dan voor je verpest, maar op het eind word alles duidelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Das kut ja... Aahw Chrissiebissiehonnieponnyschatjepatatje (goed galgjewoord hè?), ik ga je NU knuffelen. Vanuit mijn woonkamer naar die van jou in Friesland (damn too bad...)

    Ik zit niet meer in Friesland.. maar je doet je best maar. -hugg-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Frigga schreef:
    (...)
    Nee in de reeks, ik ken de boeken niet los, ik heb ze in een keer gelezen. Het personage maakt het wel uit, maar ik kan je nog niet vertellen waarom omdat ik het dan voor je verpest, maar op het eind word alles duidelijk.

    Goed, dan ga ik wel verder lezen. D: ga ik het wel leuk vinden?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Goed, dan ga ik wel verder lezen. D: ga ik het wel leuk vinden?

    Denk het wel, ik vond het geweldig en had het echt niet verwacht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall