• Wie had verwacht dat we Renesmee al gingen zien? Ik was zowel geshockeerd en verwondert om haar te zien. Het was echt een prachtige scene. Heeft iemand de scene van Renesmee en jacob ergens gevonden op het internet? Ik moet hem nog eens zien!

    Ik had 't wel verwacht, 't was logisch dat ze zouden stoppen net op 't moment dat Bella als vampier wakker werd, dat was al zo voorspelbaar en als je 't boek kent weet je dat Jacob dan Renesmee al heeft gezien. Ik vond 't wel een mooie scène hoe je zo Jacob met haar zag =D


    “Love is a contradiction.”

    Ja hy was gewoon zo kei lief. Mijn zussie werd wel ambetant... you know...

    @Enobaria ive found it!

    Ik vond de scène eigenlijk niet zo spectaculair..
    Ik had hem wel verwacht, omdat ik het boek al gelezen had.
    En zou je niet beter vragen om in de titel te zeggen voor welke film het een spoiler is? Want anders weten mensen niet of ze mogen klikken of niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vond die imprint scene eigenlijk een beetje overdreven, maar dat Renesmee kindje is echt prachtig. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nou, ik vond het mooi. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Weet iemand per toeval wie de oudere versie van haar speelde?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Weet iemand per toeval wie de oudere versie van haar speelde?

    Mackenzie Foy.

    Lol, ik heb 4 fanfics over Renesmee en was erg benieuwd, want ik moest zonodig mee naar die film >.< Ze zag er echt schattig uit :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tranquilla schreef:
    Nou, ik vond het mooi. (:


    Tell me about it, stud.

    Chopin schreef:
    Ik vond die imprint scene eigenlijk een beetje overdreven, maar dat Renesmee kindje is echt prachtig. (:


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    (...)
    Mackenzie Foy.

    Lol, ik heb 4 fanfics over Renesmee en was erg benieuwd, want ik moest zonodig mee naar die film >.< Ze zag er echt schattig uit :]

    Dat van Mackenzie wist ik...maar was zij de oudste?
    Want ze lijkt veel ouder dan ze werkelijk is dan xo


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    (...)
    Dat van Mackenzie wist ik...maar was zij de oudste?
    Want ze lijkt veel ouder dan ze werkelijk is dan xo

    Ach ja, die vampiers zijn ook 300 jaar oud ofzo, dus dan kan dit ook wel :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tranquilla schreef:
    Nou, ik vond het mooi. (:


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    't Zal wel aan mij liggen, maar ik vind 't kinda disturbing dat Jacob verliefd is geworden op een baby. Pedobear alarm D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maitresse schreef:
    Weet iemand per toeval wie de oudere versie van haar speelde?
    Het is werkelijk Mackenzie. Er gingen lang geleden al roddels dat Renesmee helemaal door de computer gedaan zou worden waarschijnlijk heeft dit ermee te maken want de oudere versie is gewoon een gefotoshopte versie van Kenzie (:

    En Bella Thorne (ja, het is cece van shake it up) is ook een renesmee, of heb ik het nu mis? Ik vraag mij af op welk stuk zij komt, want ze is toch al een teenager van 16 jaar ofzo...?