• Wie had verwacht dat we Renesmee al gingen zien? Ik was zowel geshockeerd en verwondert om haar te zien. Het was echt een prachtige scene. Heeft iemand de scene van Renesmee en jacob ergens gevonden op het internet? Ik moet hem nog eens zien!

    C18 schreef:
    't Zal wel aan mij liggen, maar ik vind 't kinda disturbing dat Jacob verliefd is geworden op een baby. Pedobear alarm D:.


    Nou niet echt verliefd. Hij is verbonden met haar, of zoiets. Hij kan een broer zijn, inplaats van een geliefde.
    Misschien heb ik het mis, naja.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Imprenten: als het kind klein is, een soort oppas zijn. Vanaf het een jaar of 6/7 is, een vriend zijn, en rond het 14 jaar zijn, (dit geld nu enkel zo omdat de meeste wolven 16 zijn) vertellen ze het, en krijgen ze verkering.

    Ladylit schreef:
    Ik had 't wel verwacht, 't was logisch dat ze zouden stoppen net op 't moment dat Bella als vampier wakker werd, dat was al zo voorspelbaar en als je 't boek kent weet je dat Jacob dan Renesmee al heeft gezien. Ik vond 't wel een mooie scène hoe je zo Jacob met haar zag =D


    Food.