• Ok. Ik lag gister zo op de bank te slapen -jawel, ik was zoo moe dat ik gewoon tijdens de Voice in slaap viel ^^-
    En ik droomde dat ik werd aangevallen door ballen --'
    Ik wist dat ik Basketbal haatte, maar zo erg dat iker door aangevallen word in mijn dromen??
    Ik krijg ook mega vaak ballen in mijn face.. -eigenlijk zou ik het ismoeten tellen..-
    Echt te eng voor woorden XD
    Ik lag daar echt te stuiptrekken zo ongveer, om die ballen 'te ontwijken' Heel raar.
    Ook ooit zulke rare dromen gehad?? :D


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Ik heb nooit normale dromen. :Y)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik heb eens een keer gedroomd dat de wereld werd aangevallen door ''fastfood'' en dat ik werd opgegeten door een frikandel als wraak? dat is pas raar dromen haha. :')


    Everything is worse without music.

    Weirde droom, ik had er ook ooit zo eentje geloof ik, wel vaker, maar ik ben dan ook nogal panisch voor ballen...

    De raarste nachtmerrie die ik me nu kan herinneren had ik een paar dagen geleden. Toen ging mijn crush trouwen met iemand uit mijn klas, en toen ging hij banjo spelen, en zij dansen als een aapje. Het was erg eng, en super weird.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dictator schreef:
    Weirde droom, ik had er ook ooit zo eentje geloof ik, wel vaker, maar ik ben dan ook nogal panisch voor ballen...

    De raarste nachtmerrie die ik me nu kan herinneren had ik een paar dagen geleden. Toen ging mijn crush trouwen met iemand uit mijn klas, en toen ging hij banjo spelen, en zij dansen als een aapje. Het was erg eng, en super weird.


    Banjo's zijn anders wel echt super goud <3
    Ghehe
    Best eng als mijn crush dat zou doen..
    XD


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Niet met ballen, maar ik werd wel een keer achtervolgd door reuzekippen - en dat is écht eng hoor. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb ik ook al gehad...
    Maar het ging ietsje anders bij mij(A)
    Ik droomde dat ik werd aangevallen door dansende gele bloemen:X
    Geen idee waarom, maar die droom heb ik echt vaak.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik had eens gedroomd dat ik met een vliegtuig door de stad reed over de straten. Oo"


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik word enkel opgegeten door dino's (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb altijd rare dromen. ik werd achter volg door mens etent water oO


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb 2x gedroomd over de 2 twilight acteurs de eerste x was over robert we waren in ene bos en op een soort retonde maar ik had die droom eerder gehad allen was hij er toen niet bij ik wist dat weg moesten dat het niet veilig was dus wij weg en we eindigde in een woonkamer waar we tv keken dat was maf man en de 2x was met laurant we gingen op een excursie en iedereen ging naar binnen maar hier ook wist ik dat het niet veilig was om naar binnen te gaan dus zei ik tegen hem dat we buiten moesten blijven heel maf


    iemand kleineren online is ook pesten!!!