• Sorry mensen, Erieka heeft weer iets te zeuren. :W
    Vandaag is m'n oma langsgekomen, ze blijft ook logeren enzo. Allemaal heel leuk en aardig, ik vind het ook leuk dat ze er is, maar ze bemoeid zich praktisch overal mee. Als mijn moeder bijvoorbeeld zegt dat ik iets moet doen zeg ik gewoonlijk dat ik het 'zo meteen' wel doe, dat zijn mijn ouders van mij gewend. Maar als ik het dan binnen 5 minuten niet gedaan heb gaat mijn oma zeuren dat ik het wel moet doen enzo. Tijdens het eten begint ze de hele tijd over het feit dat 'de jeugd van tegenwoordig' veel te veel op de laptop en dergelijke zit, dat het 'vroeger' veel beter was enzo. Ik kan me daar zo kapot aan ergeren! Zodra we dan over vriendjes of zo beginnen, haalt zij gelijk allemaal fragmenten uit de bijbel erbij. Ik ben dan ook christelijk opgevoed, ik noem mezelf niet meer christelijk omdat ik eigenlijk niet meer geloof, maar ik erger me hier kapot aan. En dan wordt er ook nog van mij verwacht dat ik beleefd reageer enzo.
    Sorry voor m'n gezeur, maar ik zit hier hartstikke chagrijnig te zijn omdat ik me er zo kapot aan erger. :((


    26 - 02 - '16

    That sucks. (no_chears)
    Ik heb een hippe oma. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De bejaarden van tegenwoordig :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dan valt mijn oma van mijn moederskant wel mee maar veel sterkte en vraag aan je ouders of ze er misschien wat van willen zeggen?


    Physics is awesome

    Madge schreef:
    That sucks. (no_chears)
    Ik heb een hippe oma. ^^

    Ah, verschrikkelijk.
    Mijn oma laat me nooit uitpraten, ook wel omdat ik stotter. Dan gaat het zo: "Oh, oma, had ik je al verteld dat we op sch... sch... school met wis-k-k-..."
    En dan zij: "Wiskunde, ja dat wist ik al."

    Damn, ik mag ook wel praten -wbw-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Das rot.
    Mijn oma is heel aardig, maar ze is - net als mijn moeder - wel wat overbeschermend.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Grappig, ik las dit topic toen ik met mijn oma aan de telefoon stond :Y)

    Precies mijn oma :Y)


    Take risks and conquer your fears.

    Eyes schreef:
    Dan valt mijn oma van mijn moederskant wel mee maar veel sterkte en vraag aan je ouders of ze er misschien wat van willen zeggen?


    Mijn moeder zegt er niets van en volgens mij is ze het heel vaak gewoon met haar eens. Zo irritant.


    26 - 02 - '16

    Wees bliuj dat je een oma hebt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    That sucks :<

    Mijn ene oma is dement en de ander is dood, dus ik heb er niet zo'n last van...


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Haha ahw.


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn oma is er voor de verjaardag van mijn moeder. Ze zat net mijn beste vriend af te zeiken, die even langs was gekomen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Madge schreef:
    That sucks. (no_chears)
    Ik heb een hippe oma. ^^

    Yoda schreef:
    Mijn oma is er voor de verjaardag van mijn moeder. Ze zat net mijn beste vriend af te zeiken, die even langs was gekomen ^^

    Over hoe seksistisch hij wel niet is? :'D
    Dan stem ik in met je oma. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"