Sorry mensen, Erieka heeft weer iets te zeuren. :W
Vandaag is m'n oma langsgekomen, ze blijft ook logeren enzo. Allemaal heel leuk en aardig, ik vind het ook leuk dat ze er is, maar ze bemoeid zich praktisch overal mee. Als mijn moeder bijvoorbeeld zegt dat ik iets moet doen zeg ik gewoonlijk dat ik het 'zo meteen' wel doe, dat zijn mijn ouders van mij gewend. Maar als ik het dan binnen 5 minuten niet gedaan heb gaat mijn oma zeuren dat ik het wel moet doen enzo. Tijdens het eten begint ze de hele tijd over het feit dat 'de jeugd van tegenwoordig' veel te veel op de laptop en dergelijke zit, dat het 'vroeger' veel beter was enzo. Ik kan me daar zo kapot aan ergeren! Zodra we dan over vriendjes of zo beginnen, haalt zij gelijk allemaal fragmenten uit de bijbel erbij. Ik ben dan ook christelijk opgevoed, ik noem mezelf niet meer christelijk omdat ik eigenlijk niet meer geloof, maar ik erger me hier kapot aan. En dan wordt er ook nog van mij verwacht dat ik beleefd reageer enzo.
Sorry voor m'n gezeur, maar ik zit hier hartstikke chagrijnig te zijn omdat ik me er zo kapot aan erger. (
26 - 02 - '16