• altijd als ik kippen zie word ik gelukkig!,
    elke dag spendeer ik 1 uur bij de kippen.
    Ik praat zelfs tegen ze...
    En ik word altijd blij en ik word altijd vrolijk als ik kippen zie..
    xD

    heb jij ook een ''vreemde'' obsessie??


    -

    Fluffy dingen xo
    Ik word helemaal opgewekt als ik donzige dingen zie...dan moet ik het gewoon aanraken :')
    Maar dan heb ik het wel over voorwerpen of dieren en géén mensen :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    C18 schreef:
    Haar. Dat is mijn obsessie en het is soms best ziekelijk (nerd).

    Ik vind bijv. armhaar bij mannen echt prachtig, of donzig gezichtshaar. Of donshaar dat van de nek langs de ruggengraat loopt, wat Turken vaak hebben.


    ^ Dit vind ik bijvoorbeeld echt prachtig *.* Kan me herinneren dat ik in een college zat en de leraar bij een plaatje van een harige borstkas zei: Ja dames, dat zit over tien jaar bij jullie op de bank. En ik dacht: Laat ik maar vast gaan beginnen met aftellen.
    Een vriend van me is ook echt helemaal into harige mannen, maar dan ook echt van die beren. Van die hele grote harige mannen. Ik snap het echt niet :Y). Maar.. inderdaad, begin maar vast met aftellen hahaah (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn opsessie is Jared Leto:9~


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Chocolade :9~:9~


    26 - 02 - '16

    Ik heb iets met jongenshaar. :3 (daarmee bedoel ik op het hoofd)
    En dan vooral de alternatieve kapsels en het langere haar. :9~
    Maar dan moet het wel goed verzorgt zijn.

    Muziek luisteren is mijn obsessie. Op sommige momenten móét ik echt muziek horen, anders wordt ik helemaal gek. Ik kan er ook echt niet tegen als het helemaal stil is in huis, dan moet ik muziek aan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    LOVEANNABETH schreef:
    Onbereikbare mannen obsessie(cat)

    Caviaaaaaa's :D


    You've cat to be kitten me right meow.

    obessie voor mist.,
    als het mistig is ga ik altijd naar buiten.
    dan is het zo magisch enzo,
    dat geeft me een fijn gevoel.
    iets geheimzinnigs (:


    Be who you wanna be.

    The Ellen Show. Ik kijk elke dag wel fragmenten.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik ben bang van kippen (cat)


    Olive

    Wandering schreef:
    Haha, nee eigenlijk niet(:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    LOVEANNABETH schreef:
    Onbereikbare mannen obsessie(cat)

    Katten. Elke keer als ik er één zie móet ik hem gewoon aaien (ook al heeft het beessie in kwestie daar zelf geen zin in).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    C18 schreef:
    Haar. Dat is mijn obsessie en het is soms best ziekelijk (nerd).

    Ik vind bijv. armhaar bij mannen echt prachtig, of donzig gezichtshaar. Of donshaar dat van de nek langs de ruggengraat loopt, wat Turken vaak hebben.


    ^ Dit vind ik bijvoorbeeld echt prachtig *.* Kan me herinneren dat ik in een college zat en de leraar bij een plaatje van een harige borstkas zei: Ja dames, dat zit over tien jaar bij jullie op de bank. En ik dacht: Laat ik maar vast gaan beginnen met aftellen.



    Grappig. Mijn smaak zit meer bij het tegenovergestelde. Maar ieder zijn smaak, he?

    Ik word niet zo snel geobsedeerd, al kan ik wel zeggen dat ik ik en mijn haar een speciale band hebben.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.