• Hey,

    Er zit een meisje in mijn klas en de vader daarvan is overleden. Ze praat heel open over haar vader, maar ik weet niet hoe ik dan moet reageren... Het klinkt misschien stom, maar heeft iemand tips?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Aww, wat zielig voor haar :(

    Je kunt naar haar luisteren. En zeggen dat je er voor haar bent als ze wil praten en een beetje meeleven en begrip hebben ;) Probeer haar ook een beetje op te vrolijken door een leuk cadeautje te geven en misschien binnenkort als het wat beter gaat me een groepje iets gezelligs doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet bij zo'n erge dingen ook nooit wat te zeggen, maar misschien helpt het als je gewoon zegt dat je er bent voor haar als ze wilt praten (:


    None but ourselves can free our minds.

    wat zielig ik heb geen idee


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Mijn vader is overleden, laat merken dat je er voor haar bent en dat je voor haar klaar staat.


    your eyes are like stars in the night.

    ai,dat is erg.
    Ik vond het persoonlijk hele fijn dat mensen wel lieten merken dat ze het erg vonden maar me niet zielig vinden.
    Ik denk dat je het beste open op kan reageren,zo iets van echt rot voor je maar niet zo iets van ooh wet ben je zielig.
    Ik hoop dat je me snap.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Iets leuk met haar gaan doen?
    Begin er vooral nooit zelf over,maar luister als ze praat.
    succes (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Successful schreef:
    Ik weet bij zo'n erge dingen ook nooit wat te zeggen, maar misschien helpt het als je gewoon zegt dat je er bent voor haar als ze wilt praten (:


    Fat chance.