• altijd als ik kippen zie word ik gelukkig!,
    elke dag spendeer ik 1 uur bij de kippen.
    Ik praat zelfs tegen ze...
    En ik word altijd blij en ik word altijd vrolijk als ik kippen zie..
    xD

    heb jij ook een ''vreemde'' obsessie??


    -

    NOURRY schreef:
    Hahah, ik zou het niet gelijk een obsessie kunnen noemen hoor. Maar ik hou heel erg veel van eten. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    LARTEN CREPSLEY lksdjhalgskw jullie hadden allemaal Bas verwacht, maar Bas is verleden tijd, ik ben afgekickt! -heeft stiekem nog wel bas facebook in zn favorieten- (cat)

    en eh, mijn andere obsessie is.. weet ik eigenlijk niet.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn vreemde obsessie is Wikipediapagina's lezen over rare objecten of over beroemde acteurs en het Engelse koningshuis. It's just weird.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Vreemde obsessie heb je.

    Ik geloof niet dat ik er ook een heb.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Parachutes schreef:
    Muziek luisteren is mijn obsessie. Op sommige momenten móét ik echt muziek horen, anders wordt ik helemaal gek. Ik kan er ook echt niet tegen als het helemaal stil is in huis, dan moet ik muziek aan.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    LOVEANNABETH schreef:
    Onbereikbare mannen obsessie(cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha, zo'n topic had ik ook eerst. Ik heb er zat :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.