• Hallo daar allemaal.

    De laatste dagen merk ik dat er in de top 5 stories enkel nog maar 1D of JB gerelateerde stories staan, ik als geen fan vind daar persoonlijk dus echt niets aan. Maar nu had ik het idee om een aparte top 5 stories te doen van fanfics. Zodat in de gewone top 5 ook weer eens andere stories te zien zijn die niets te maken hebben met een beroemdheid.

    Edit 3/12/11; Misschien is het raar om het dan alleen over fanfics te doen. Dus ik heb het idee aangepast. De huidge top 5 kan blijven staan, maar er komen ook nog losse top 5 per genre. Dus niet langer alleen de fanfics maar ook de onbekende personen krijgen dan hun eigen top 5.

    Laat even weten wat je vind.

    xx

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:29 ]


    High hopes. Low expectations.

    Vind ik wel leuk, maar misschien dan een pagina daarvoor onder "Overige". Anders wordt het menu zo lang x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    En hoe wil je dat doen? Dan moet er een label toegevoegd worden waarin je aangeeft dat het een fanfic is, toch? Zou iedereen zich daaraan houden?
    Ik vind het een goed idee, echt, maar volgens mij moet er dan nog wel wat gedaan worden. Want ik denk niet dat iedereen dan die label aan gaat zetten, als hij er al komt.


    I can't even think straight.

    Nee, er zijn niet eens zoveel andere stories, en mensen moeten eens leren accepteren dat ook fanfics met iemand waar je geen fan van bent wel leuk kunnen zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Anhysbys schreef:
    En hoe wil je dat doen? Dan moet er een label toegevoegd worden waarin je aangeeft dat het een fanfic is, toch? Zou iedereen zich daaraan houden?
    Ik vind het een goed idee, echt, maar volgens mij moet er dan nog wel wat gedaan worden. Want ik denk niet dat iedereen dan die label aan gaat zetten, als hij er al komt.


    Ex astris, sciencia

    Taize schreef:
    Nee, er zijn niet eens zoveel andere stories, en mensen moeten eens leren accepteren dat ook fanfics met iemand waar je geen fan van bent wel leuk kunnen zijn.

    Inderdaad
    En daarnaast wordt de pagina dan nog eens extra lang en dat zou niet mooi zijn.


    Let the Night embrace you

    Eledhel schreef:
    Vind ik wel leuk, maar misschien dan een pagina daarvoor onder "Overige". Anders wordt het menu zo lang x)


    Dat zou ook niet leuk zijn. Want hoeveel mensen gaan daar nu op klikken?

    ON: Nee, tegen.

    Taize schreef:
    Nee, er zijn niet eens zoveel andere stories, en mensen moeten eens leren accepteren dat ook fanfics met iemand waar je geen fan van bent wel leuk kunnen zijn.


    Je zegt dat wel zo mooi, maar ik heb verschillende fanfics gelezen en vond er dan dus ook echt geen ruk aan. Meer omdat er vaak van 'inside information' in zit verwerkt. En je dus ook fan moet zijn om het te begrijpen.


    High hopes. Low expectations.

    Het is een site voor fangirls, dan krijg je alleen maar hersenloze fanfics van een beroemdheid die verliefd word op een mary sue (of andersom) en waarin ze na wat geruzie blij samenleven <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    ihearthazza schreef:
    (...)

    Dat zou ook niet leuk zijn. Want hoeveel mensen gaan daar nu op klikken?

    ON: Nee, tegen.

    Het kan ook onder een ander tabblad, als het maar niet in het menu hier links staat. :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha, dit had ik een paar dagen geleden ook bedacht. Maar het leek me echt onmogelijk om uit te voeren. Maar héél misschien...
    Naast '?' is nog plek, dus kan daar misschien die top? Ik weet het niet, ik zeg ook maar wat.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    Haha, dit had ik een paar dagen geleden ook bedacht. Maar het leek me echt onmogelijk om uit te voeren. Maar héél misschien...
    Naast '?' is nog plek, dus kan daar misschien die top? Ik weet het niet, ik zeg ook maar wat.


    Dat is dus precies waar ik hem ook wilde hebben :3


    High hopes. Low expectations.

    razortears schreef:
    Dat is dus precies waar ik hem ook wilde hebben :3

    Ghehe. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Kijk, ik zeg niet dat fanfic's helemaal van de site moeten verdwijnen, ik zeg alleen dat het misschien leuker zou zijn als de weinige andere story schrijvers ook een kans kregen om een keer in de top 5 te staan en dus niet bedolven worden onder de duizende fangirls op de site.


    High hopes. Low expectations.

    Ik ben voor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh, dus ik ben voor.


    OTP: won't stop 'till we surrender...