• Oké ik ga dus over 2uur weg om half 1 naar Scheveningen te gaan om daar Klainer te ontmoeten na 1 jaar Quizlet vriendschap. En om voor de 2e keer naar mijn favo musical "WICKED" te gaan. De vorige keer probeerden we elkaar al te ontmoeten maar dat was vanwege haar werk mis gelopen. Maarja. Ze heeft me zoveel geholpen tijdens het gepest en is een geweldige BFF en een Glee fan net als ik. En mijn vader is zo lief ik zou vandaag eigenlijk met een vriend gaan maar die kon niet dus ik zou met hem gaan, maar toen ik vertelde van de vorige keer liet hij mij Klainer dus opbellen en heeft hij zijn kaartje aan haar gegeven speciaal voor vandaag.

    I LOVE YOU DADDY! En gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

    Scandal schreef:
    Ik ga vandaag leren voor een examen maandag. =)

    Ik wil ook naar Wicked! Ö
    Zij probeerde al sinds Juni kaartjes te krijgen maar was te duur en ik was zo blij dat mijn vader zo lief is om zijn kaartje aan haar te geven

    Ik ga waarschijnlijk in London :3


    SLOAN.

    Oeh, veel plezier!
    Ik ga leren voor mijn toetsen maandag. (nerd)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ah awesome! Ik ga 29 december naar Wicked =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ah awesome! Ik ga 29 december naar Wicked =D

    Peeta zei op 3 dec 2011 - 11:03:

    Ik ga waarschijnlijk in London :3


    Dit is mijn 2e keer dat ik ga de eerste keer hadden we Platinum seats + Backstage rondleiding en hadden we Willemijn Verkaik en ze was geweldig ik ben zo blij dat ik nog een keer kan :3

    Wachten op m'n schoenen! _o_

    'k Ga misschien ook naar Wicked, yea 8) Have fun.


    "I shut my eyes in order to see.'

    He dat ben ik :{D


    Nothing happens until you make it happen

    Klainer schreef:
    He dat ben ik :{D
    Haha i know it was amazing en dat we DE orginele cast hadden

    *dieeees* AAAAAAAAH DAT WIL IK OOOOK!!

    wat leuk dat je dat ging doen :D I'm freaking jealous :$

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:10 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik ga leren :c Maar veel plezier!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.