Oké ik ga dus over 2uur weg om half 1 naar Scheveningen te gaan om daar Klainer te ontmoeten na 1 jaar Quizlet vriendschap. En om voor de 2e keer naar mijn favo musical "WICKED" te gaan. De vorige keer probeerden we elkaar al te ontmoeten maar dat was vanwege haar werk mis gelopen. Maarja. Ze heeft me zoveel geholpen tijdens het gepest en is een geweldige BFF en een Glee fan net als ik. En mijn vader is zo lief ik zou vandaag eigenlijk met een vriend gaan maar die kon niet dus ik zou met hem gaan, maar toen ik vertelde van de vorige keer liet hij mij Klainer dus opbellen en heeft hij zijn kaartje aan haar gegeven speciaal voor vandaag.
I LOVE YOU DADDY! En gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
-
3 dec 2011 - 10:263 dec 2011 - 10:273 dec 2011 - 10:27
Bronte schreef:
Owh haha, nu zie ik pas die typfout haha, Ik heb wel vaker problemen met dit toetsenbord
*from
Eneh, nee, niets.3 dec 2011 - 10:28Ik ga naar Duitsland voor een wedstrijd. That's all.
"Ignite, my love. Ignite."
3 dec 2011 - 10:283 dec 2011 - 10:31Ik ging normaal gezien met mijn zus naar centrum, mais il pleut
En nu moet ik 3 spreekbeurten voorbereiden.[ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 10:32 ]
Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.
3 dec 2011 - 10:32MissGroff schreef:
(...)
Ohmy, Das leuk!
Ja, we nemen pepernoten mee want in Duitsland kenden ze dat niet."Ignite, my love. Ignite."
3 dec 2011 - 10:33Buddy schreef:
Echt
(...)
Ja, we nemen pepernoten mee want in Duitsland kenden ze dat niet.3 dec 2011 - 10:33Rembrandt schreef:
H*ly F***. Tering man das veel!
Ik ging normaal gezien met mijn zus naar centrum, mais il pleut
En nu moet ik 3 spreekbeurten voorbereiden.3 dec 2011 - 10:34MissGroff schreef:
(...)Echt
Haha je echt. Toen gingen twee jongens van mijn judovereniging die pepernoten in de lucht gooien en dan met de mond vangen."Ignite, my love. Ignite."
3 dec 2011 - 10:38Buddy schreef:
Haha dat zou ik willen zien.
(...)
Haha je echt. Toen gingen twee jongens van mijn judovereniging die pepernoten in de lucht gooien en dan met de mond vangen.3 dec 2011 - 10:38Ik ga vandaag naar Appingedam om een tablet te kopen en daarna gaan we sinterklaas vieren
Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.
3 dec 2011 - 10:40Schurfie schreef:
Yay das leuk
Ik ga vandaag naar Appingedam om een tablet te kopen en daarna gaan we sinterklaas vieren3 dec 2011 - 10:56Ah, ik hoop dat jullie het heel gezellig hebben!
Zelf ga ik aan m'n surprise voor Sinterklaas werken...This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
3 dec 2011 - 11:01Defensive schreef:
Wij doen allang geen suprises meer. (GELUKKIG! )
Ah, ik hoop dat jullie het heel gezellig hebben!
Zelf ga ik aan m'n surprise voor Sinterklaas werken...3 dec 2011 - 11:01