• Ik ben 5 suprises tegelijk aan het maken.

    Voor mijn mama mijn papa mijn stiefmoeder mijn stiefbroer en voor Mike.

    Voor mijn mama heb ik een soort Iphone gemaakt. Omdat ze sinds kort een exemplaar heeft en helemaal gek is op dat ding.

    Voor mijn papa een fles heineken bier.

    Voor mijn stiefbroer een voetbal.

    En voor mike een heel groot hart met onze datum erop.

    Oja en voor Amber (stiefmama) een flesje chanel parfum.


    Gutt ik ben echt raar. Ik ben surprises aan het maken tegelijk Ecplise aan het lezen en op Q.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 22:51 ]

    Templesmith schreef:
    (...)
    Ik. :Y)
    Ik heb allevier de boeken in mijn boekenkast. ^^
    Boeiend, ik vind het wel grappig om te lezen. :'D


    Dit en ik doe niet aan suprises

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 22:56 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Templesmith schreef:
    Nee, wij doen niet aan surprises. :Y)
    Thank goooooood niet! D:
    Daar heb ik echt geen tijd voor. :'D


    Alis volat propriis.

    Oh ja, dan heb je er nog tijd voor.
    In het examenjaar is het echt een hel D:


    SLOAN.

    ik ga overigens geen surprise maken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga denk ik geen surprise maken.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Geen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik heb net een spiegel af, dusja.


    your eyes are like stars in the night.

    Wij doen niet aan surprises / Sinterklaas.
    Niemand in onze familie is nog jong genoeg om te geloven en voor de rest vinden wij het onzin.
    Wij doen extra veel cadeaus bij Kerstmis.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Leeukk...

    Dan doen wij enkel niet, omdat ik twee kleine neefjes hebben, wij doen het gewoon met zakken en dan mogen ze het zelf pakken ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    wij doen dit jaar niet aan surprises, want mijn broertje geloofd nog in die oude man..
    met mijn klas gaan we naar de stad en dan een awesome spel doen ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Tot mijn grote teleurstelling valt Sinterklaas bij ons dit jaar weer in het water.. zucht..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wat leuk!
    Ik hoef dat gelukkig niet, dit jaar. Heb er ook echt geen tijd voor nu.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wij vieren het morgen en ik heb nog altijd geen flauw idee wat ik moet gaan maken .___.


    i put the fun in funeral

    Vijf tegelijk? Jezus Christus, heb jij vijf klonen van jezelf of zo? Ik kan dat echt niet. 0.0
    Ik heb een schatkist gemaakt, met onderop heel veel krantensnippers en de kado'tjes, dan een doorzichtig plastic eroverheen (zodat alle snippers daaronder blijven) en daarover een laag chocolademunten, met een nepparelketting, "gouden oorbellen" (zwarte Piet oorbellen) en een fotolijstje met daarin een foto van een meisje. Om het een beetje een realistische kist te maken. Eerst wilde ik er een heel verhaal omheen maken, dat een man deze kist naar zijn verloren liefde had gestuurd, enzovoorts, maar toen besefte ik me dat dat helemaal niets met Sinterklaas te maken had, dus nu gaat het verhaal dat Piet deze kist op de kust van Barcelona gevonden had, en meegenomen had voor de persoon die ik heb getrokken. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik háát surprises. En dan nog 5(!) tegelijk?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.