• Hey

    In de maanden juni/ juli had ik contact met een jongen - waar ik eerst een soort van mini-crush op had, maar nu niet meer-, alleen op gegeven moment vond ik het persoonlijk heel saai worden. Toen heb ik een keer gwn niets meer trug gestuurd - we mailden -. Alleen nu heeft hij me zojuist ineens een mailtje gestuurd, met wat ik met sinterklaas ga doen etc.

    Eigenlijk was ik hm namelijk allang weer vergeten:X Ik had ook al zn mails al weggegooid.

    Ik vraag me dus eigenlijk ook wel af waarom hij ineens weer contact met me zoekt... Anyway, zal ik hm gwn weer antwoorden??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Scissorhands schreef:
    ja waarom niet, je kan toch ook gewoon vrienden zijn?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wandering schreef:
    Eigenlijk wat Defensive zegt, als je geen contact meer wil zou ik gewoon even een klein berichtje met wat uitleg erin sturen. Anders is het best lullig.


    Je comprends. Tis gwn we hebben niet iets waar we veel over praten, deze interesses etc. We hebben gwn allebei hele droge humor, maar daar heb je niets aan vind ik, als je mailt, dan kun je niet horen hoe iemand iets bedoeld.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Je comprends. Tis gwn we hebben niet iets waar we veel over praten, deze interesses etc. We hebben gwn allebei hele droge humor, maar daar heb je niets aan vind ik, als je mailt, dan kun je niet horen hoe iemand iets bedoeld.


    Dan zou ik hem eigenlijk precies zeggen wat jij nu tegen mij zegt. Gewoon uitleggen dat je het niet vind werken om via de mail contact te houden. Maar dat je hem gewoon nog steeds mag vanwege zijn droge humor, maar dat dat niet werkt via de mail. Dan is het niet lullig voor hem en kun jij hem nog gewoon tegenkomen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Dan zou ik hem eigenlijk precies zeggen wat jij nu tegen mij zegt. Gewoon uitleggen dat je het niet vind werken om via de mail contact te houden. Maar dat je hem gewoon nog steeds mag vanwege zijn droge humor, maar dat dat niet werkt via de mail. Dan is het niet lullig voor hem en kun jij hem nog gewoon tegenkomen(:


    Danke, denk wel dat ik dat zal doen dan. En natuurlijk beantwoorden wat hij gevraagd heeft.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Danke, denk wel dat ik dat zal doen dan. En natuurlijk beantwoorden wat hij gevraagd heeft.


    Ghehe, graag gedaan(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het eigenlijk grof dat je hem niet meer terug gemaild hebt, gewoon omdat je hem 'beu' was. Dus als je hem niet meer als vriend wil, zou ik hem iets sturen waardoor hij dat weet. Anders vind ik je nog botter


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right