• Ja, ik wil het heel graag zelf kunnen, maar dat zal voor in februari zijn, want ik heb tot dan geen tijd. En tot dat dan zal ik dus jullie hulp nodig hebben!

    Graag met deze 4 foto's: (bij sommige heb je nog de keuze)

    Diary
    1
    2
    3
    4

    Smoking
    1
    2

    Drank
    1

    Girl
    1
    2

    Gelieve van ieder onderwerp 1 foto te nemen (drank hoeft niet persé ). En als je hem in kleur doet, gelieve foto 2 van het meisje te gebruiken (en als het mogelijk is haar haar bruin te doen). Voor de foto in grijswaard of iets speciaals mag je kiezen.

    Ik zal je heel erg dankbaar zijn! En natuurlijk vermelden bij mijn story (:

    Ohja, gelieve deze titel: Het leven van een studente, er op te plaatsen.
    Graag in een sierlijk lettertype

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:29 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga iets proberen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Maysilee schreef:
    Ik ga iets proberen

    Danku! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zo zo, wat een hoop eisen! Like that.
    Ik ga wat proberen. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Zo zo, wat een hoop eisen! Like that.
    Ik ga wat proberen. (:

    Haha, ja sorry. Voor één keer weet ik wat ik er op wil :p
    Danku ^^

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:32 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De eerste vind ik zo... doorsnee en de tweede vind ik... amateuristisch. En dat lettertype stoort me eigenlijk. Maar je mag commentaar hebben en dingen willen veranderd hebben. (Oh, wat een faalzin. Maar het is laat.) Aanklikbare plaatjes, blablabla...



    Oké, misschien dat het met dat lettertype wat beter is. Oude link

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 23:06 ]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    De eerste vind ik zo... doorsnee en de tweede vind ik... amateuristisch. En dat lettertype stoort me eigenlijk. Maar je mag commentaar hebben en dingen willen veranderd hebben. (Oh, wat een faalzin. Maar het is laat.) Aanklikbare plaatjes, blablabla...



    De eerste vind ik wel iets hebben, maar hij is inderdaad standaard. En ik vind het lettertype niet zo heel erg duidelijk..
    En bij de tweede heb ik niet echt het gevoel van een cover, het lijken zo gewoon aparte plaatjes bij elkaar geplaatst. Wat ik wel leuk vind is dat je de titel op het dagboek heb gezet.
    Sorry.. Heel erg bedankt voor de moeite! (: Maar het is toch nog niet helemaal wat ik zoek. En nu voel ik me schuldig dat ik je dat werk heb laten doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    De eerste vind ik wel iets hebben, maar hij is inderdaad standaard. En ik vind het lettertype niet zo heel erg duidelijk..
    En bij de tweede heb ik niet echt het gevoel van een cover, het lijken zo gewoon aparte plaatjes bij elkaar geplaatst. Wat ik wel leuk vind is dat je de titel op het dagboek heb gezet.
    Sorry.. Heel erg bedankt voor de moeite! (: Maar het is toch nog niet helemaal wat ik zoek. En nu voel ik me schuldig dat ik je dat werk heb laten doen

    Nee, bedankt voor de kritiek! Het is een stuk beter dan uiteindelijk horen dat je niet gekozen bent, zonder echt te weten waarom. Maar dat is een beetje het probleem met covers. Die blend je vaak, en dan worden ze snel standaard. Je hebt ook de zogenaamde mozaïek-cover, waar ik een keer in de zoveel tijd meer uitprobeer, maar dit is pas mijn tweede.
    Anyway, ik ga het nu niet meer proberen, want ik heb niet het idee dat ik echt aan jouw eisen ga kunnen voldoen. Plus, ik moet gewoon naar bed. (x


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Nee, bedankt voor de kritiek! Het is een stuk beter dan uiteindelijk horen dat je niet gekozen bent, zonder echt te weten waarom. Maar dat is een beetje het probleem met covers. Die blend je vaak, en dan worden ze snel standaard. Je hebt ook de zogenaamde mozaïek-cover, waar ik een keer in de zoveel tijd meer uitprobeer, maar dit is pas mijn tweede.
    Anyway, ik ga het nu niet meer proberen, want ik heb niet het idee dat ik echt aan jouw eisen ga kunnen voldoen. Plus, ik moet gewoon naar bed. (x

    Zo'n grote eisen heb ik nu ook niet hoor, haha :p Al lijkt het mij wel zo overkomen als ik het overlees. Toch bedankt! En slaapwel ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right


    Klik
    Ik wil nog wel iets proberen en dan de haren van het meisje bruin maken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Maysilee schreef:


    Klik
    Ik wil nog wel iets proberen en dan de haren van het meisje bruin maken.

    Je mag nog altijd iets proberen hoor (: Ik vind deze wel leuk, alleen lijkt het of dat meisje met de fles drank wat uitgetrokken is. Kan dat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right