• Ongeveer een anderhalve week geleden, kreeg ik last van steken vlak onder mijn linkerborst...
    En het kwam plotseling op en verdween weer gewoon.
    Nu komen de steken steeds vaker voor en doen ze echt véél meer pijn.
    Ik word er zelfs 's nachts wakker van...
    Of daarstraks, ik wilde net de trap afgaan op school, toen ik weer zo'n erg pijnlijke steek onder mijn borst kreeg.
    En ik blokkeerde volledig en moest me aan de trapleuning vasthouden...
    Ik kon niet ademen of niets, ik had er zelfs de tranen van in mijn ogen.

    Maar goed -eigenlijk niet,maar ja- morgen moet ik waarschijnlijk naar de dokter omdat mijn moeder vindt dat het zo niet langer kan...
    Maar ik ben echt bang dat het iets ergs is ofzo ;s

    Beur me op :X


    Edit: Vandaag heb ik om 18u30 een afspraak bij de huisdokter xo


    Edit 2: Ik heb blijkbaar een vernauwing aan de bloedvaten tussen en rond de spieren aan mijn ribben
    dat verklaart dus de steken...Ik heb van mijn huisarts vitamine B en pijnstillers gekregen...de vitamine B zou dus moeten werken als ontstekingsremmers.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 20:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb dat ook wel eens, alleen niet zo erg. Volgens mijn vader groeit je borst dan, het kan een soort groeipijn zijn zoals je ook wel is in je knieholte is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Heb ik ook gehad, dat zijn samentrekkende spieren en doet inderdaad veel pijn. Hoort bij je groeiende lichaam, niets om je zorgen om te maken.


    Here & Now

    Groeipijn, had ik vroeger heel veel last van. Nu heb ik er soms last van.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Frigga schreef:
    Ik heb dat ook wel eens, alleen niet zo erg. Volgens mijn vader groeit je borst dan, het kan een soort groeipijn zijn zoals je ook wel is in je knieholte is.

    Ik ben er echt zeker van dat dit geen groeipijn is..
    Het voelt anders aan dan groeipijnen...
    Tenzij dat de ribben aan mijn linker kant aan het groeien zijn, wat me zou verbazen :)
    Het is niet de borst zelf die pijn doet, maar er echt vlak onder; waar de ribben zitten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat heb ik zelf ook, ben er ook op allerlei mogelijke manier op getest, maar ze konden niet vinden wat het was. Geen hartproblemen of wat dan ook. Succes ermee!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Arghh ik ken dat. Had ik ook tijd, steek en dan durf/kan je eigen gewoon niet bewegen o-O.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nee dit is geen groeipijn.
    ik heb het ook!
    het is een soort kramp, dan krijg ik ook geen lucht en lijkt net of ik doodga man O_o
    Vertel me wat er was als je terug bent van de dokter!! en veel succes!

    Het kan wel zijn dat je tussenrib spier steeds samentrekt, een soort van kramp maar dan tussen je ribben of net onder de laatste rib, je kan dan bijna niet ademen en doen ontzettend veel pijn.

    Maar veel succes bij de dokter :)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 15:29 ]

    Succes bij de dokter. Hopelijk gaat het snel over(flower)

    Succes dan maar.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.