• AIX-EN-PROVENCE - Jaren zonder seks zijn een Fransman duur komen te staan. Hij moet zijn ex-vrouw 10.000 euro smartengeld betalen, omdat hij in de laatste jaren van het huwelijk niet meer met haar naar bed wilde.

    Dat heeft een rechtbank in de Zuid-Franse stad Aix-en-Provence bepaald.

    Volgens de rechtbank is seks ''een uiting van wederzijdse liefde'' en daarom een verplichting binnen het huwelijk.

    De man verklaarde tijdens het proces dat hij door gezondheidsklachten en lange werkdagen geen puf meer had, maar de rechters geloofden dat niet.

    De man en de vrouw, beiden 51 jaar oud, trouwden in 1986. Ze hebben samen twee kinderen. In januari 2009 scheidden ze.

    bron


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik voel een nieuw soort golddiggers opkomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    wtf.


    <3

    LOL. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat gaat er echt over hé. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat vind ik echt nergens op slaan. Altijd zegt iedereen "seks moet je beiden willen" en dan opeens dit?
    Goed, ik snap die vrouw ook wel hoor, maar dit is belachelijk.


    Alis volat propriis.

    Whaha ik wist al dat seks hebben in het huwelijk daar een wet is XD
    Vind dat echt dom XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En terecht! Sex = nice, en ik verwacht toch wel dat de meeste stellen seks hebben...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    En terecht! Sex = nice, en ik verwacht toch wel dat de meeste stellen seks hebben...


    Are you serious?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Are you serious?


    Oh hell I AM! Sorry, maar ik zou niet getrouwd willen zijn als ik echt jaren lang geen seks zou hebben, sorry, maar ik vind dat zoiets bij een huwelijk hoort. Seksueel contact is toch een teken van liefde (als het een goede relatie is)?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Oh hell I AM! Sorry, maar ik zou niet getrouwd willen zijn als ik echt jaren lang geen seks zou hebben, sorry, maar ik vind dat zoiets bij een huwelijk hoort. Seksueel contact is toch een teken van liefde (als het een goede relatie is)?

    Maar een boete moeten betalen om het níet te hebben? :')


    Alis volat propriis.

    Dat artikel las ik gisteren ja, wat een onzin zeg. Seks is toch geen verplichting binnen een huwelijk? -.- (Het is wel heel fijn als je het wel hebt binnen je huwelijk, maar oke:P)


    Bad decisions make good stories.

    Galleon schreef:
    (...)
    Maar een boete moeten betalen om het níet te hebben? :')


    Het zijn jaren, en ik snap die vrouw wel. Ooit heb je toch zin in seks en wil je lichamelijk contact met je man, niet?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Oh hell I AM! Sorry, maar ik zou niet getrouwd willen zijn als ik echt jaren lang geen seks zou hebben, sorry, maar ik vind dat zoiets bij een huwelijk hoort. Seksueel contact is toch een teken van liefde (als het een goede relatie is)?


    Na 51 jaar getrouwd zijn hebben niet veel mensen veel zin meer. En dan nog, wat een onzin. Je moet het allebei willen, geen boete omdat iemand geen zin heeft. :')
    Ik ken meer mensen die weinig of geen sex hebben en toch een goede relatie onderhouden. Beetje bekrompen gedachtegang naar mijn mening.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Het zijn jaren, en ik snap die vrouw wel. Ooit heb je toch zin in seks en wil je lichamelijk contact met je man, niet?

    Boeiend dat het jaren zijn :'D Dat was ze toch gewoon lekker eerder van hem gescheiden, als ze het zo erg vind? :') Maar om er een boete voor te moeten betalen is werkelijk belachelijk, als die vent het niet wil, dat moet 'ie het niet doen.


    Alis volat propriis.

    Minato schreef:
    (...)

    Na 51 jaar getrouwd zijn hebben niet veel mensen veel zin meer. En dan nog, wat een onzin. Je moet het allebei willen, geen boete omdat iemand geen zin heeft. :')
    Ik ken meer mensen die weinig of geen sex hebben en toch een goede relatie onderhouden. Beetje bekrompen gedachtegang naar mijn mening.


    Ze zijn geen 51 jaar getrouwd, dat is hun leeftijd. Read your own topic. Mag je best vinden, als die man nou impotent geweest zou zijn, dan zou ik het nog wel snappen. Er kan wel liefde zijn zonder seks, maar ik vind het wel apart dat het zó lang duurt...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!