• Ik heb hier al eerder een topic gestart over dat een van mijn vriendinnen niet meer met me wilden praten om dat ik haar aan het ""stalken was"...

    Iedereen zei tegen mij dat ik haar met rust moest laten en 1-2weken later opnieuw sorry zeggen,...

    Maar ik ben erachter gekomen van mijn vrienden en vriendinnen dat ze totaal niks meer met mij te maken wil hebben,....

    Ik heb er zo spijt van dat ik dit heb gedaan,... :'(

    JaiRy schreef:
    Ik denk dat dit niet echt meer te fixen is..
    My advice? Leave her alone..


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Tempesta schreef:
    (...)
    - Facepalm -
    Nee, serieus, dat had ik niet door. Maar eigenlijk maakt het dat niet "minder erg". Meisjes kunnen er niet tegen als ze achterna worden gelopen.


    Jullie hebben gelijk,... Het is bijna examen,...
    Ik zal haar een hele maand met rust laten en na de kerstvakantie,... Zal ik opnieuw contact zoeken,...

    Denken jullie dat dit een goed plan is??

    Reassurance schreef:
    Nou, ze wil het je niet vergeven, dus dan is het klaar? 't is alleen maar fucking irritant als je gaat blijven proberen het goed te maken.


    -

    Ik vind het voor jullie beiden vervelend. Geef haar wat ruimte en probeer op een rustige manier weer contact te zoeken, maar niet teveel en te dicht in haar buurt.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat je haar beter kunt vergeten, ik zou iemand die mij achtervolgde en zo niet zo gauw weer in de buurt willen hebben.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the