• Het zou mij wel handig lijken om naast "mijn topics" ook nog een deeltje "favoriete topics" te hebben. Want nu moet ik telkens door een hele lijst zitten scrollen om bepaalde topics te vinden tussen een heleboel waarop ik niet meer reageer.
    Misschien zou het wel leuk zijn om bij dat kaderdingetje of je notificaties wil van reacties te kunnen aanduiden: favoriet topic, en dit dan in een apart lijstje komt te staan.

    Wat denken jullie?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nah, je kan er ook een abo op nemen, en dan zie je ze links onder abonnementen. Zo doe ik dat altijd :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is volgens mij al vaak voorgesteld.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee, daar kan je abonnementen voor gebruiken..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    zeker voor. een abo geeft zoveel mail. en nu is er bij mijn topics weer een topic bij waar ik door heen moet zoeken voor het vinden van een RPG bijvoorbeeld.

    Ik ben voor!
    Ik neem ook altijd een abo, maar die mails zijn irritant...


    Let the Night embrace you

    Tempesta schreef:
    Dat is volgens mij al vaak voorgesteld.

    en dit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Taize schreef:
    Nah, je kan er ook een abo op nemen, en dan zie je ze links onder abonnementen. Zo doe ik dat altijd :')


    Haha ja, als het dan een keertje in de actieve topics staat, zit gelijk mijn mailbox vol, dus nee.
    Ik ben het met je eens, maar het is al een keertje voorgesteld..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik stelde het voor omdat ik een hekel heb aan die mails, en je kan ze niet uitschakelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dit is al best vaak voorgesteld, maar ik ben er nog steeds voor. Absoluut. Ik vind het echt heel erg irritant dat als je een abonnement neemt je al die mails krijgt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Pusheen schreef:
    Ik ben voor!
    Ik neem ook altijd een abo, maar die mails zijn irritant...

    Voor ^^


    Take me to wonderland

    Voor!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Please, yes!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het wel een goed idee ja (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Voor!