• Ik kan niet echt zeggen dat ik beroemde mensen ken. Maar mijn nicht heeft wel een korte relatie gehad met Rapper Nino. Vooor haar heeft hij ook het nummer 'ik zou niet weten' geschreven. Ik heb hem 1 keer gezien bij mijn Nicht maar daar mee is de kous af. Dus nee ik ken geen beroemdheden.

    De ene keer dat ik hem zag was hij wel heel aardig dus ik betreur het dat hun relatie geen stand hield.

    Jij wel?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:22 ]

    Ik ken de voetballer Marc Overmars, en hij woont bij mij in het dorp.

    Mijn nicht is 3e geworden bij X-factor een aantal jaar geleden. En ik heb wel eens Jim ontmoet :'DDD


    SLOAN.


    Het nummer wat hij gemaakt heeft voor mijn nicht.

    Ik ben familie van Dries Roelvink, aangetrouwde familie. (no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik geloof dat mijn achterneef een hele beroemde rolstoeltennisser is(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Volgens mij is mijn achter-achternicht een beroemde paardrijdster, maar ik ben haar naam vergeten en ik heb haar nog nooit gezien, thehe.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik 'ken' een aantal 'beroemde' mensen
    ik ken de band Sunglasses. Zij hebben bij mij in de klas gezeten en zij proberen door heel nederland door te breken.
    Ik 'ken' Misery Kids, het voormalige Road Sign. Of naja ik heb een paar keer met hun afgesproken, maar heb ze al een tijd niet meer gezien dus of dat mee telt.. ik vind van niet.
    Ik ken New Era Dojo, een band die door heel nederland door probeert te breken.
    Overigens woont AfroJack ook in die gekke stad van mij en is dus ook Paris Hilton een keer op bezoek geweest wat zowat heel nederland weet xD
    en daarbij komt ook nog dat ik een paar keer met Hinne en de rest van de band Only Seven Left heb gesproken, maar of je dat nou 'kennen' noemt. Ik moet zeggen, hij was wel echt super lief en rook heerlijk! haha!! (jaa ik heb hem toch echt een knuffel gegeven)

    en ik heb ook altijd geluk, bij bijna alle concerten waar ik naar toe ga ontmoet ik de band wel. Zo heb ik een keer met de zanger van The Fray gesproken, met Sondre Lerche (niet echt bekend in NL), MakeBelieve en ga zo maar door. Yeah, luckey me :$

    nee ik probeer echt niet stoer te doen, maar geef alleen antwoord op de gestelde vraag in het topic! don't hate please

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 13:03 ]


    Te quiero y solamente usted.

    Nope. :'D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Heel Makebelieve, Only Seven Left, Make it count, Kensington enz


    Ivar Oosterloo.

    Mezelf. Daar kan niemand tegen op. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken IMI ( my name is michael ) en André Santisi, inzoverre het zijn beide MJ impersonators.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    RubenHeld schreef:
    Heel Makebelieve, Only Seven Left, Make it count, Kensington enz


    :9~


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ahaaa. Zoveel mensen die beroemdheden kennen, yeah right. Ik geloof er helemaal níets van. Anyway, ik ken er geen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 15:14 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ken Ralf Mackenbach.

    Een kennis van mij zit in het nationale straat hockey team.'Niet dat hij echt beroemt is, maar ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall