Ik 'ken' een aantal 'beroemde' mensen
ik ken de band Sunglasses. Zij hebben bij mij in de klas gezeten en zij proberen door heel nederland door te breken.
Ik 'ken' Misery Kids, het voormalige Road Sign. Of naja ik heb een paar keer met hun afgesproken, maar heb ze al een tijd niet meer gezien dus of dat mee telt.. ik vind van niet.
Ik ken New Era Dojo, een band die door heel nederland door probeert te breken.
Overigens woont AfroJack ook in die gekke stad van mij en is dus ook Paris Hilton een keer op bezoek geweest wat zowat heel nederland weet
en daarbij komt ook nog dat ik een paar keer met Hinne en de rest van de band Only Seven Left heb gesproken, maar of je dat nou 'kennen' noemt. Ik moet zeggen, hij was wel echt super lief en rook heerlijk! haha!! (jaa ik heb hem toch echt een knuffel gegeven)
en ik heb ook altijd geluk, bij bijna alle concerten waar ik naar toe ga ontmoet ik de band wel. Zo heb ik een keer met de zanger van The Fray gesproken, met Sondre Lerche (niet echt bekend in NL), MakeBelieve en ga zo maar door. Yeah, luckey me
nee ik probeer echt niet stoer te doen, maar geef alleen antwoord op de gestelde vraag in het topic! don't hate please
[ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 13:03 ]
Te quiero y solamente usted.