• Ik kan niet echt zeggen dat ik beroemde mensen ken. Maar mijn nicht heeft wel een korte relatie gehad met Rapper Nino. Vooor haar heeft hij ook het nummer 'ik zou niet weten' geschreven. Ik heb hem 1 keer gezien bij mijn Nicht maar daar mee is de kous af. Dus nee ik ken geen beroemdheden.

    De ene keer dat ik hem zag was hij wel heel aardig dus ik betreur het dat hun relatie geen stand hield.

    Jij wel?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:22 ]

    -

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 16:51 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ken Karl Vannieuwkerke, de sportjournalist bij één (Belgische zender) persoonlijk
    en ook Isabelle Beernaert, de choreografe van SYTYCD, maar dat is ondertussen wel al een tijdje geleden. c:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 16:51 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tempesta schreef:
    (...)
    Tom Dice is best wel beroemd? (krul)

    OT: Nee.

    Laat ik het anders zeggen, mocht hij nog dezelfde muziek maken als met zijn bandje vroeger, dan was ik wel fan van hem. Nu is hij grappig, maar ik vind hem geen superartiest meer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mraz schreef:
    Ik geloof hier de helft niet, jou ook niet trouwens. Als dit je enige topic was wel, maar je schept bij iedere topic op over jezelf en je getto leven.


    Wat is hier nu weer getto aan?

    Hale schreef:
    (...)

    Wat is hier nu weer getto aan?


    Ik had het niet over dit topic.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn BFF haar nonkel was ooit de sterkste man ter wereld, ik ken hem persoonlijk niet. En zij ook niet. maar toch (:
    Maar hij had meer lichaamsvet dan zijn tegenstander. Dus ook een slechtere conditie en daardoor was die ene dan de sterkste man. (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nee :W


    -

    Mraz schreef:
    (...)

    Ik had het niet over dit topic.



    Het zal wel.

    En ik schep niet op in dit topic echt niet.

    Hahah, uhm ik ken Wouter Vink (die nu meedoet aan de liveshows van The Voice) hij is aardrijkskundedocent op mijn school. Ik hem in de 1ste als leraar gehad.

    ik ken zwarte piet xD


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Euhm, ik heb tijdens een stage Antoinette Hertzenberg ontmoet... (TROS Radar)
    Mijn twee nichten zijn bevriend met Marly van der Velden (GTST, Nina)
    Voor de rest, geen idee.


    Life is hard and then we die

    Nope.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mraz schreef:
    Ik geloof hier de helft niet, jou ook niet trouwens. Als dit je enige topic was wel, maar je schept bij iedere topic op over jezelf en je getto leven.

    +100


    They fell in love, didn't they?

    Ik ken geen beroemdheden, maar een collega van mijn vader is goed bevriend met Gerard Joling xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hale schreef:
    (...)


    Het zal wel.

    En ik schep niet op in dit topic echt niet.


    Hale... mijn vertrouwen in jou zit echt beneden nul.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.