• Zegt mijn broertje eens iets wijs, en nog heel waar ook.
    We hadden het over meisjes en verkering en zei hij ineens "hoe dan ook, jongens kunnen meisjes heel veel aandoen, ze verdragen toch bijna alles en maken het niet snel uit"
    dat vond ik best een slimme opmerking, en hoe ik het ook bekijk, hij heeft gelijk.

    iemand nog zo'n slim broertje?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn broertje laatst heel serieus: "Houdt de man van de vrouw omdat ze mooi is of is de vrouw mooi omdat de man van haar houdt?" En sindsdien schaamt hij zich dood omdat iedereen het vertelt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Priemgetal schreef:
    Enigst kind for life :Y)

    Mijn broertje is slim, maar niet als het om het vrouwelijke geslacht gaat.


    Here & Now

    3 zusjesxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tempesta schreef:
    Mijn broertje laatst heel serieus: "Houdt de man van de vrouw omdat ze mooi is of is de vrouw mooi omdat de man van haar houdt?" En sindsdien schaamt hij zich dood omdat iedereen het vertelt.


    dat klinkt poëtisch en best schattig :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Eh, ja, haalt alleen maar tienen, en zit in G1.
    Maar ehm, het is eigenlijk een zusje. (clown)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Twee zusjes & nee.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.