• Ik heb pas het boek 'The Hobbit' gelezen, het proloog op The Lord Of The Rings en nu ben ik weer heeeelemaal into the LOTR _O_.
    Nu hoorde ik dat The Hobbit wordt verfilmd en dat de film volgens jaar december uitkomt en nu kijk ik daar echt zoooo naar uit ;d
    Ohh echt, I love the LOTR <33.
    Nog meer fans hier? (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ja! Ja! Ja! :9~

Not all those who wander are lost.

PHENOMENIALL schreef:

Yaaay. _O_

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Yeah, The Hobbit. :9~

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Ik kan echt niet wachten op de film! Ik heb het boek een paar jaar terug gelezen en ik wil zo graag weten wat ze er van gaan maken ;D De cast is briljant ;3

Caution first, always.

Ik heb dat verhaal heel vroeger eens gehoord en volgens mij was hij al eens verfilmd, maar ik zou de nieuwe graag willen zien.

Your make-up is terrible

Me! <3

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

For years now.. En ik vind de boeken nog steeds beter, hoewel de films magnifiek zijn (a)

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

PHENOMENIALL schreef:

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik vond the Hobbit geweldig, maar ik heb LOTR zelf nog nooit helemaal gelezen :c Maar ik heb mezelf beloofd dat ik dat in de kerstvakantie ga doen (:

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Ik heb hem gelezen voor een boekverslag in de 2de , slim #not.

Ik wil wel die film zien. (:

Danmarks Dynamite.

PHENOMENIALL schreef:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

ME!! ik ben ook echt zo benieuwd naar de film!

I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

PHENOMENIALL schreef:

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

PHENOMENIALL schreef:

Nog niet.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt