• Vandaag tijdens de wiskundeles zat er een jongen achter me en begon me de hele tijd met een pen te strelen op mijn rug. Dus ik draai me om, gaf hij me een knipoog, nou ja, zoiets (wbw) met een knipoog. Ik draaide me weer terug, ging hij verder. Uiteindelijk stopte hij ermee.
    Word er een tijdje later door de klas geroepen dat ik met een jongen uit de klas naar het schoolfeest ga. Ik had echt iets van wtf, want normaal praat niemand uit de klas tegen me. Na die les kwam hij nog een stuk of twee keer naast me zitten terwijl ik normaal alleen zit.
    Toen ik thuis kwam heb ik dit verteld en meteen krijg ik te horen dat die twee me leuk vinden. Dus ik lach me dood.
    Maar goed, iemand die dit ook heeft mee gemaakt?
    Trouwens, een van die jongens vas een van de popijopie van de klas, maar die ander, waar ik mee naar het schoolfeest zou gaan, totaal niet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Petal schreef:
    wij hebben niet zoveel jongens in de klas. maar bij iederen (ook de nerds) sta ik op nummer 1, volgens veel ben ik populair. dus ik herken het wel. ik heb het ook. maar ik ga met mijn crush naar het schoolfeest. vraag die andere als je hem leuker vind? dan heb je een chille date? hoezo zit je vaak alleen?
    xx


    Mijn klas is nou niet echt voor mij de ideale klas. Het zijn alleen maar van die populaire meisjes, waar ik echt niet mee kan omgaan. Dus zit ik alleen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Cumberbatch schreef:
    Kijk uit, het kan zijn dat ze je aan het corneren zijn. You know, met je beginnen aanleggen voor de lol en je dan achter je rug uitlachen of zo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, ik maak dat dagelijks mee :W


    26 - 02 - '16

    Bij mij tikken ze me aan en gaan ze geluidsloos praten omdat ik een slecht gehoor heb, als ik dan vraag: "Sorry, ik versta je niet, wat zeg je?" gaan ze lachen en zeggen dat ik dom ben --". Anders wordt er niet op mijn rug getikt (als ze me niet nodighebben voor hun huiswerk, dan).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!