• Weet iemand goede ideeën?

    Ik wil graag veel lezers


    Nobody is perfect

    schrijven doe je niet voor lezers
    en een topverhaal komt uit je hart, en kun je niet copieren van andere
    srry


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Eigenlijk schrijf je voor jezelf en niet voor lezers. Je schrijft dan ook omdat je het leuk vindt. Maar ik ga mijn ideetjes niet hier droppen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Justin Bieber en One Direction. :W
    Maar als je zó'n instelling hebt om te schrijven, dan zou ik er niet eens aan beginnen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Clove schreef:
    Eigenlijk schrijf je voor jezelf en niet voor lezers. Je schrijft dan ook omdat je het leuk vindt. Maar ik ga mijn ideetjes niet hier droppen.


    Ik schrijf ook voor mezelf en omdat ik het leuk vind, maar ik vind het ook leuk om veel lezers te hebben ;)


    Nobody is perfect

    Clove schreef:
    Eigenlijk schrijf je voor jezelf en niet voor lezers. Je schrijft dan ook omdat je het leuk vindt. Maar ik ga mijn ideetjes niet hier droppen.


    comfort in c h a o s

    In wat ben jijzelf vooral geïnteresseerd als mag ik vragen? (:

    One Direction en Twilight.


    Laat maar mensen, ik vroeg alleen om ideën, nu krijg ik allemaal van die opmerkingen


    Nobody is perfect

    One Direction en Twilight is ondertussen ook al afgezaagd, en je schrijft inderdaad voor jezelf.
    Je mag het leuk vinden dat je veel lezers hebt, maar je moet niet gaan denken: 'Ik ga over dit schrijven, want dan krijg ik veel lezers.'
    Dan schrijf je dus niet voor jezelf. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    One Direction en Twilight is ondertussen ook al afgezaagd, en je schrijft inderdaad voor jezelf.
    Je mag het leuk vinden dat je veel lezers hebt, maar je moet niet gaan denken: 'Ik ga over dit schrijven, want dan krijg ik veel lezers.'
    Dan schrijf je dus niet voor jezelf. :W


    Dat doe ik toch ook niet...
    Ik vraag gewoon leuke ideeën
    laat maar.


    Nobody is perfect

    Als je zelf niet een goed onderwerp kunt verzinnen, is de kans ook klein dat je er iets leuks van kunt maken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    hmm buiten mijn mening om dan

    je kunt twilight herschrijven vanuit edward?
    je kunt verder schrijven over als nessie groot is?


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Templesmith schreef:
    Justin Bieber en One Direction. :W
    Maar als je zó'n instelling hebt om te schrijven, dan zou ik er niet eens aan beginnen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een idee komt uit jezelf.


    26 - 02 - '16

    Schrijf een verhaal over een vampier :'D
    Zelf schrijf ik dat ook allen wilde ik niet de twilight achterna gaan .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor