• Ik heb twee ideetjes.

    1) Een herschrijving van mijn oude verhaal The masquerade ball. -Justin Bieber.

    Adele Gomey leidt een probleemloos leven. Haar rijke en getalenteerde (pianist) vader organiseert op een dag een gemaskerd bal. Op dat bal zoent Adele met een jongen die ze niet kent. Het blijkt de zoon van de goede vriendin van haar moeder te zijn. Ze komen met elkaar in contact en de liefde die er hing op het bal, is totaal verdwenen.

    2) Gebaseerd op een film (dunno welke meer).

    Isabelle Blunt is de dochter van de pas nieuwe president van Amerika. Ze mag niks en als ze iets mag is het met bodyguards erbij. Ze word er gek van. Maar wanneer een vriendin een groot feest geeft, smeekt Isabelle om te gaan. Na lang smeken stemt haar vader toe. Eenmaal op het feest ontmoet ze de charmante Harry Styles, die geniet van het leven met af en toe een biertje er bij. Isabelle zit heel de nacht te zeuren over haar leven en dat zet de jongen aan het denken. Hij vraagt of ze mee wil naar Londen. Omdat Isabelle weet dat haar vader dat nooit goedkeurt, verzint ze de smoes om bij een vriendin te gaan slapen. Zo staat haar een avontuur op te wachten, want lijkt de harde realiteit wel zo leuk?


    Dus, zeg welke jullie het meest aanspreekt ook al zullen jullie het niet lezen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 16:49 ]

    van de film Chasing Liberty, denk ik.
    Ik vind ze beiden niet echt speciaal. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Deel 2! Is inderdaad van Chasing Liberty..


    It's time to be happy again.

    Deel 2


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Indian schreef:
    Deel 2! Is inderdaad van Chasing Liberty..


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Escritura schreef:
    van de film Chasing Liberty, denk ik.
    Ik vind ze beiden niet echt speciaal. ^^


    comfort in c h a o s