• Ik word helemaal gestoord van een vriendin van mij. Alles leuk en aardig, maar ze heeft gewoon geen eigen mening. Ik zal even wat voorbeelden geven:

    - Ik verf mijn haren knalrood, gewoon omdat ik daar zin in had. Wie wil opeens ook haar haren rood verven en gaat daar maar op door? Juistem, die vriendin.
    - Ik heb al meer dan twee jaar plannen om na mijn studie naar Engeland te verhuizen, wie wil opeens ook na haar studie naar Engeland?
    - Ik zit op grafisch vormgeving. Wie wil opeens ook naar dezelfde school? Terwijl ze een opleiding op het ID college doet?
    - Ik heb een meisje via Q leren kennen. Leuk en aardig heb haar al een aantal keer ontmoet. Je mag een keer raden, wie haar opeens op MSN en twitter heeft.

    Misschien vinden jullie dat ik zeur, maar het wordt vervelend.
          Ik heb haar hier al eens een keer over geconfronteerd, maar ze ontkende alles.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:43 ]


    To infinity and beyond •

    Nee, ik kan wel begrijpen dat het vervelend wordt.
    Praat eens met haar,


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat had ik ook met een vriendin. Heel irritant. (cat)


    There's power in the words you whisper.

    Het is heel begrijpelijk dat je dat irritant vind. Misschien praten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zie hier één van de redenen dat ik vorig jaar mijn beste vriendin ben verloren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik vind niet dat je zeurt hoor
    het is heel begrijpelijk dat je je eraan ergert, zou ik ook doen
    ga een keer met haar praten, en vraag wrm ze dit doet

    Harrison schreef:
    Dat had ik ook met een vriendin. Heel irritant. (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Heel herkenbaar. Moet je écht niets van aantrekken. Ik weet dat het irritant is, maar wat moet je anders doen? Ruzie maken? Gewoon negeren.


    We accept the love we think we deserve.

    Plakband personenen -_-


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ken het. -.-
    Echt ergerlijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Negligible schreef:
    Nee, ik kan wel begrijpen dat het vervelend wordt.
    Praat eens met haar,


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zeg het. Moeilijk, maar het is wel beter.


    Food.

    weet je wat nog erger is? als je nichtje dat doet...familie kan je niet zo gemakkelijk dumpen =='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Harrison schreef:
    Dat had ik ook met een vriendin. Heel irritant. (cat)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Herkenbaar.. dat is zó irritant.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als ze alles ontkent dan heeft ze wel een eigen mening anders gaf ze je wel gelijk *O*
    Anyway, dat is kut.


    -