• Ja, ik kom net vanbuiten. Ik was aan het lopen naast mijn vader en hij slaat een arm over mijn schouder, komt er een vrouwtje langs en zegt: ‘‘ Wat een schattig stelletje zijn jullie. Verschil in lengte en leeftijd maakt niet uit, dat zie ik wel aan jullie. Het ga jullie goed.’’
    Ik lachte me kapot. Ik vond het zo vreemd, nog steeds zelfs.

    Iemand nog iets anders vreemds meegemaakt?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Aiku schreef:
    Haha, lol. Nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    op het feest van mijn oma zagen ze me als de vrouw van mijn oom. hij is 43 en ik 14. oke ik ben lang maar wtf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    werd vaak samen met nog iemand gezien als zusjes & tweeling o-O
    Serieus, ik heb dan wel een bril maar die mensen mogen er zelf dan ook 1 aanschaften, we lijken niet op elkaar o-o -gelukkig


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik was al eens bij mijn vader en ik was aan het klussen in de woonkamer. En er kwam een man die iets verkocht en ik stond met de rug naar hem toe en toen dacht hij dat ik de vriendin van mijn vader was o.O
    Mijn vader is 49 en ik 14.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Een collega van me dacht eerst dat mijn broertje mijn vriend was (krul) Mijn broertje vond het wel cool dat ze dacht dat hij er al zo oud uitzag (hij is 15, ik 18).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hahaah, geweldig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben eens op vakantie gegaan met mijn vader naar Spanje/Frankrijk om hotels te regelen voor zijn fietsreizen. Ik ging mee zodat ie niet alleen was.
    Maar ik had toch wel vaak het vermoeden dat mensen dachten dat ik z'n jonge minnares of zo was, haha. Hebben we wel om kunnen lachen. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waha, al die verhalen! Heb zoiets zelf nog nooit meegemaakt :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha, ik lijk qua uiterlijk best wel op mijn vriend en Robin zei zo: "WOW, jij lijkt echt op hem, Rebecca, wow, hij lijkt je broer wel!" xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heb ik in Frankrijk ook voorgehad met mijn papa :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MisPattinson schreef:
    op het feest van mijn oma zagen ze me als de vrouw van mijn oom. hij is 43 en ik 14. oke ik ben lang maar wtf.

    Inderdaad, wtf:W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Toen mijn broertje eindmusical had gehad bleven wij daar nog even praten enzo en toen dacht iemand dat ik mijn zus was, die zes jaar ouder is>
    Ik heb ook wel eens gehad dat iemand niet geloofde dat ik nog geen veertien was.
    Dat was om drie uur in de nacht samen met een vriendin. Wij waren naar een festival geweest omdat het Goes Afrika jaar was.
    Blijkbaar was mijn achterlicht uitgevallen en toen werd ik aangehouden en die agenten geloofde niet dat ik nog geen veertien was, ik was elf ofzo, dat was best lullig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg, zalig! :'D
    Ach ja, ik vind het wel cool dat die vrouw zo ruimdenkend is. Was ze oud? :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Huh? :'D
    Oké, weeeeeird.
    Nou ja, ik heb altijd van die blazers en nette kleding aan en daardoor zei er ooit een advocaat tegen mij: "Pfft, ik word echt gek van al die zaken! Heb jij dat ook niet? Hé, zullen we eens gaan lunchen?"
    Ik had echt iets van: WTF?! Ik ga nog naar de middelbare school! :'D

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 18:48 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    Huh? :'D
    Oké, weeeeeird.
    Nou ja, ik heb altijd van die blazers en nette kleding aan en daardoor zei er ooit een advocaat tegen mij: "Pfft, ik word echt gek van al die zaken! Heb jij dat ook niet? Hé, zullen we eens gaan lunchen?"
    Ik had echt iets van: WTF?! Ik ga nog naar de middelbare school! :'D


    Annabethje, de advocaat, haha. Weet je ook meteen wat je moet gaan doen.(wbw)
    Nee, volgens mij heb ik zoiets nog nooit gehad..


    Have you ever been alone in a crowded room?