• Ja, ik kom net vanbuiten. Ik was aan het lopen naast mijn vader en hij slaat een arm over mijn schouder, komt er een vrouwtje langs en zegt: ‘‘ Wat een schattig stelletje zijn jullie. Verschil in lengte en leeftijd maakt niet uit, dat zie ik wel aan jullie. Het ga jullie goed.’’
    Ik lachte me kapot. Ik vond het zo vreemd, nog steeds zelfs.

    Iemand nog iets anders vreemds meegemaakt?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Vroeger dachten mensen altijd dat ik een relatie had met mijn broer, omdat we close zijn en -vroeger- veel knuffelden :'D
    Best wel gênant eigenlijk :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Liep in Servië met ma en zusje over straat, naar de markt. We komen een kennis tegen, die vraagt; 'Oh, ben je op vakantie met je zoon en je dochtertje? Waar is je oudste dochter?'

    >Mfw she didn't want to believe I am female:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 12:54 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Serieus, je vader? Nou, verschil in lengte is er zeker wel. Omijngod ik hou van dat vrouwtje_O_

    Haha, lol. Nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Epitaph schreef:
    Liep in Servië met ma en zusje over straat, naar de markt. We komen een kennis tegen, die vraagt; 'Oh, ben je op vakantie met je zoon en je dochtertje? Waar is je oudste dochter?'

    >Mfw she didn't want to believe I am female:



    Haha, serieus?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Gelukkig niet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Erno schreef:
    Serieus, je vader? Nou, verschil in lengte is er zeker wel. Omijngod ik hou van dat vrouwtje_O_

    GEMENERIK


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Een paar weken geleden op een verjaardagsfeest van mijn stiefopa en oma vroegen 4 mensen of ik de vriendin van mijn broer was.
    Ook een keer in Istanbul vroeg de taxi chaffeur of ik de vrouw van mijn vader was.
    Ik was toen 14 jaar 0.0


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Kaulitzcest schreef:
    (...)

    Haha, serieus?

    Yep. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    (...)
    Yep. (no_chears)


    Dat is lullig(no_chears)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Persefoneia schreef:
    Een paar weken geleden op een verjaardagsfeest van mijn stiefopa en oma vroegen 4 mensen of ik de vriendin van mijn broer was.
    Ook een keer in Istanbul vroeg de taxi chaffeur of ik de vrouw van mijn vader was.
    Ik was toen 14 jaar 0.0

    14 =o
    Dat eerste is stiekem wel grappig


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik ging onlangs met mijn vader naar de bioscoop - omdat ik hem niet zoveel voor mij alleen heb, doen we dat wel eens als mijn stiefmoeder er niet is- en toen kregen we heel wat blikken van "moet je die vent met dat jong ding zien lopen".
    Ik kon ze wel slaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ik ging met mijn nicht naar het museum, ik was toen iets van 10 a 11, zij was iets van in de 20, zei die vrouw, "als je het niet snapt, kan je moeder dat wel ff uitleggen." Wij kwamen echt niet meer bij, zooo hard gelachen (nadat we weg waren gelopen, of course xd haha)


    you make everything seem so possible <3

    Mensen denken heel vaak dat ik thuis de oudste ben omdat ik een kop groter ben dan mijn zus. Dan halen ze onze namen heel vaak door elkaar, best wel irritant XD


    26 - 02 - '16

    Haha, ik zou echt helemaal stuk gaan. Maar apart is het wel(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.