• ONE DIRECTION





    We kennen elkaar door hele speciale jongens, dan kon het ook niet anders dan dat jullie ook belangrijk voor mij zouden worden. Schatjes, ik ben blij met vriendinnen zoals jullie. Ik weet dat als we in de zelfde straat zouden wonen elke dag bij elkaar zouden zijn. Ik kan mijn leven niet meer inbeelden zonder jullie. Ik wil jullie bedanken om er voor me te zijn maar ik wil ook die vijf fantastisch jongens bedanken.
    Ik hou van jullie

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:41 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    Wie weet wat leuke meisjes namen? (:
    Woesh of wil iemand een rol in mijn 'de wereld vergaat' storie? (a)
    Ik wil wel een rol:Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    Wie weet wat leuke meisjes namen? (:
    Woesh of wil iemand een rol in mijn 'de wereld vergaat' storie? (a)

    Ik wil wel een rol ;3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsSmile schreef:
    (...)

    ik wil wel een rol(nerd)

    Give me een naam mag je eigen naam zijn, leeftijd, afkomst en wat geschiedenis als je wilt x'D
    Karakter hoeft niet, want ik ben er toch slecht in om me daar aan te houden.
    Ohja en wilt ge... hoofdpersoon, zwangere zus van hoofdpersoon, vriendin of zomaar iemand die dood gaat? ;D Of verzin zelf iets....

    Narry schreef:
    (...)
    Laat me raden... nu voel je je Niall? :p

    Nee, niet echt :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Nou hebben jullie mij allemaal gemist afgelopen dagen, maar ik ben er weer. (cat)
    sarcasme


    Remember when...

    HESTER, IK HEB JE WEL GEMIST HOOR <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HESTER!!! <3333
    Alleen als je mij ook gemist hebt (cat)

    DOEN JULLIE AL TINY/ WIE WIL TINY DOEN?
    btw ik vind mezelf stoer met het afspelen van moments op mijn tv. :')


    Remember when...

    Narry schreef:
    (...)
    Give me een naam mag je eigen naam zijn, leeftijd, afkomst en wat geschiedenis als je wilt x'D
    Karakter hoeft niet, want ik ben er toch slecht in om me daar aan te houden.
    Ohja en wilt ge... hoofdpersoon, zwangere zus van hoofdpersoon, vriendin of zomaar iemand die dood gaat? ;D Of verzin zelf iets....


    Hmm ik ga gewoon andere naam doen xd aha want ik ben niet echt dol op mijn naam xd

    Naam: Mia
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Mexico
    Geschiedenis: Mia komt uit een arme wijk in Mexico. Haar ouders zijn overleden toen ze 5 jaar was. Sindsdien heeft ze voor haar zusjes en oma moeten zorgen. Tussendoor ging ze wel met school. Dankzij haar studiebeurs is ze in Amerika gekomen.
    Rol: ahaha maakt niet uit hoofdpersoon/vriendin


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    HESTER!!! <3333
    Alleen als je mij ook gemist hebt (cat)


    Ik mis chocolademelkkoeien niet. GRAPJE. TUURLIJK HEB IK JE GEMIST ESTHERTJEPESTERTJE (krul)


    Remember when...

    HESTER, I MISSED YA<3


    What's so bad about being different?

    LegoHouse schreef:
    DOEN JULLIE AL TINY/ WIE WIL TINY DOEN?
    btw ik vind mezelf stoer met het afspelen van moments op mijn tv. :')
    Ik wil wel, maar staar als een dode voor me uit


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    EN JA HESTER IK MISTE JE AL


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik kijk wel film xd


    What's so bad about being different?

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik mis chocolademelkkoeien niet. GRAPJE. TUURLIJK HEB IK JE GEMIST ESTHERTJEPESTERTJE (krul)

    (cat) ik jou niet