• ONE DIRECTION





    We kennen elkaar door hele speciale jongens, dan kon het ook niet anders dan dat jullie ook belangrijk voor mij zouden worden. Schatjes, ik ben blij met vriendinnen zoals jullie. Ik weet dat als we in de zelfde straat zouden wonen elke dag bij elkaar zouden zijn. Ik kan mijn leven niet meer inbeelden zonder jullie. Ik wil jullie bedanken om er voor me te zijn maar ik wil ook die vijf fantastisch jongens bedanken.
    Ik hou van jullie

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:41 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Hoofdstuk voor onze Nathan story..


    Some things are changing too much.

    Deeltje Ziall


    What's so bad about being different?

    MARRIT<3


    What's so bad about being different?

    ik ga eten xxx


    Some things are changing too much.

    HAAAAY SCHATJES, <33333
    ugh, sorry dat ik er pas nu weer ben, maar mijn ouders waren echt kapot chagrijnig nadit ik niet mee wilde, omdat ze het een leuk 'familieavondje' vonden en, maar de vorige keer heb ik ze ook helemaal niet gezien toen ik mee moest, maar gelukkig nu ben ik weer HOME ALONE


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    FABIENNE<3


    What's so bad about being different?

    EETSMAKELIJK JOELLAA<3


    What's so bad about being different?

    FABIENNEEEE


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hello, I'm back :3

    ESTHER<3


    What's so bad about being different?

    ESTHER <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wie weet wat leuke meisjes namen? (:
    Woesh of wil iemand een rol in mijn 'de wereld vergaat' storie? (a)

    Narry schreef:
    Wie weet wat leuke meisjes namen? (:
    Woesh of wil iemand een rol in mijn 'de wereld vergaat' storie? (a)


    ik wil wel een rol(nerd)


    What's so bad about being different?

    Ik heb echt net gegeten en nu al weer honger, dus ik ga even in de schuur kijken of er iets lekkers is :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Ik heb echt net gegeten en nu al weer honger, dus ik ga even in de schuur kijken of er iets lekkers is :'D

    Laat me raden... nu voel je je Niall? :p