Normaal ben ik niet zo iemand die huilt als iemand anders huilt. Maar dit brak echt mijn hart toen hij het zo openbaar vertelde in die documentaire. Dit is overigens het stuk waar ik het over heb.
Ja het was echt heartbreaking ;o ik moest echt even toen. Volgens mij de hele 1Dfamily wel. Maar ja, er is maar een kleine hoeveelheid haters terwijl er miljoenen fans zijn. <3
"Today was a very busy week for us." - Niall Horan.
Hij zou beter de reacties lezen van mensen die wel van hem houden ipv de negatieve.
Er wordt dagelijks slecht commentaar gegeven op allerlei sterren, als iedereen het te serieus gaat nemen dan plegen ze allemaal massaal zelfmoord.
Weetje, ze kennen hem ook niet in het echt, (de fans ook niet i know) dus eigenlijk kunnen ze niet zeggen: 'Ik haat hem.' Want ze kennen hem niet, dus hebben er geen reden toe. Je kan alleen op het uiterlijk en zang afgaan..
(ik probeerde het zo goed mogelijk uit te leggen wat ik bedoelde ^^)
Intelligence schreef:
Ik moest ook zelf bijna wenen. Maar hij weet ook heel goed dat hij énorm veel fans heeft, of dat hoop ik toch vooral!
Ik wil hem knuffelen! <3
ik vind het wel zielig, maar als je in de showbizz zit moet je hard zijn omdat je weet dat zulke dingen over je gezegd worden, dat is ook zo voor de jongens van TH en Miley Cyrus en al die anderen.
Als ik beroemd was zou ik gewoon niet lezen wat er allemaal geschreven wordt over mij :x