• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Ik luisterde aandachtig naar de stem. Ik begreep dat ik moest reageren. Ik liet het door me dringen. ik was echt thuis en Carlisle en Esmé waren bij me. Het zou goed zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ i am back


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bells? Carlisle vraagt hoe het met je gaat. Heb je dat gehoord?' Vraag ik en kijk haar aan. Ik weet zeker dat ze ons kan horen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Weer hoorde ik een stem van Carlisle. Ik moest toch antwoorden. Ik bleef met mijn ogen dicht maar ik zei zacht ja. Ik hoopte dat het gehoord was want het was een zachte jea


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik zag haar lippen een beetje bewegen, maar ik hoorde niets. 'Bella, wat zei je?' Vraag ik. 'Weet je weer dat je thuis bent? En dat je in je gedachte zat? Bells knik anders even' Zeg ik, omdat ik zeker wil weten of ze begrijpt wat we zeggen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik concentreerde me op de stemmen maar dat was erg zwaar zeker omdat ik erg moe was. Ik probeerde mijn hoofd op en neer te krijgen maar dat viel vies tegen. 'Ja' zei ik zachtjes maar ik wist nu zeker dat ze me gehoord hadden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ze beweegt heel langzaam op en neer met haar hoofd en fluistert zachtjes 'ja'. Door het antwoord kreeg ik even een adrenaline kik en rende de trap af en weer op. 'Oke, dat moest gewoon even' Zeg ik en richt me weer op Bella. 'Als je wilt dat we weg gaan of je wilt ergens anders liggen moet je het zeggen he?' Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik dacht na wtf ging hij doen. 'Nee niet weg' zei ik met heel veel moeite. Straks zou het weer beginenn en dan was ik alleen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik kijk naar haar moeilijke gezicht. 'Oke, oke we blijven bij je' Zeg ik 'Alles komt goed Bells'. Ik wrijf met de rug van mijn hand langs haar wang.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik zuchte toen hij met zijn hand over mijn wang wreef. Was Edward maar hier of Renesmee. 'Renesmee Edward?' murmelde ik moe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Die zijn beneden nog aan het bijkomen van de ontvoering en al die zooi, maar ik kan ze wel vragen of ze zo naar je toe willen komen als ze dat kunnen' Zeg ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik knikte ligt en een glimlach kwam om mijn mond hoeken. Heel kort maar omdatr zelfs dat moeite koste


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik loop snel naar beneden en vraag en Renesmee en Edward of ze zo naar Bella kunnen gaan. Ze knikken wat en ik loop weer naar boven. 'Ze komen zo' Zeg ik en ga weer naast haar zitten.

    [Kmoet gaan Bye bye <33]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik knikte ligt ja. Ik zuchte een paar keer van vermoeit hijd. waarom kon ik nou niet slapen net als een mens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [reageer jij]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan